SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 13.02.2013, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano informacje o wynikach naboru

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 27.02.2013

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 13 lutego 2013 roku
w sprawie naboru kandydatów na 2 stanowiska urzędnicze
referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

1. Wymiar zatrudnienia:

  • etat (40 godzin tygodniowo).

2. Warunki pracy:

  • umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwościa zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.

3. Wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, postępowanie egzekucyjne w administracji),
  • znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
  • biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego; obsługujących pocztę elektroniczną min.),
  • znajomość i praktyczna praca przy pomocy programów „TRAFIK P” i „TRAFIK M”,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • komunikatywność,
  • zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
  • prawo jazdy.

4. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:

a) zapewnienie obsługi organizacyjnej Komendanta Gminnej Straży oraz prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:

  • przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu
  • prowadzenie ewidencji korespondencji
  • zamawianie, rejestrowanie i obieg druków mandatów karnych oraz ich pieczętowanie
  • przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków, zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, w celu złożenia wyjaśnień oraz zorganizowanie ich kontaktów z Komendantem Straży Gminnej bądź kierowanie ich do właściwego strażnika gminnego
  • prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych
  • prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia
  • bieżąca kontrola wpływów z mandatów karnych

b) Współdziałanie z Sądem Rejonowym w Koszalinie w zakresie składania wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia i wykonywania przez skazanych prac społecznie użytecznych

c) Prowadzenie dokumentacji z wykroczeń drogowych, w tym:

  • Wprowadzanie danych osobowych właścicieli pojazdów oraz sprawców wykroczeń do systemu „TRAFIC”
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie wystawionych mandatów karnych
  • Księgowanie wpłat z mandatów karnych
  • Składanie i odbieranie wniosków z CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców)
  • Obróbka i wytwarzanie dokumentacji z wykroczeń

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
  • kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
  • oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Biesiekierzu z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko referenta w Straży Gminnej”, w nieprzekraczalnym terminie do 27 lutego 2013r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 13.02.2013
Dokument oglądany razy: 4133