Zarządzenie świetlicami wiejskimi
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
e-mail: sekretariat@biesiekierz.eu
Dział: Zarządzenie świetlicami wiejskimi
tel. +48 664 487 492
Wynajem świetlic:
tel. +48 94 31 80 963
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 11 w godzinach urzędowania
Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Organizacyjnego, podlega bezpośrednio pod Kierownika Referatu.
Do głównych zadań należy:
1) realizacja zbiorczego zapotrzebowania na materiały biurowe i inne do działalności świetlic, w tym weryfikacja celowości planowanych zakupów oraz merytoryczny opis wydatków na dowodzie zakupu;
2) opracowywanie kwartalnych oraz rocznego sprawozdania z działalności świetlic;
3) otwieranie i zamykanie obiektu zgodnie z harmonogramem ustalonym z pracodawcą oraz umieszczanie na świetlicy informacji o zmianach w godzinach funkcjonowania świetlicy, planowanych imprezach;
4) prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży;
5) przekazanie i odbiór świetlicy wraz z wyposażeniem w przypadku wynajmu lub użyczenia, mającego miejsce w godzinach pracy;
6) monitorowanie stanu technicznego urządzeń stanowiących wyposażenie wewnątrz i na zewnątrz świetlicy, w tym sanitariatów, urządzeń grzewczych, placu zabaw itp., a w przypadku jakichkolwiek awarii, usterek lub działania niezgodnego ze standardowym – niezwłoczne informowanie przełożonego;
7) dbanie o ład i porządek obiektu oraz teren wokół obiektu przez cały rok;
8) spisywanie i podawanie swojemu przełożonemu stanu wodomierza, licznika gazu i prądu – wg możliwości technicznych, uprawnień i w uzgodnieniu z pracownikiem urzędu gminy odpowiedzialnym za nadzór technicznym nad obiektem świetlicowym.
Dodatkowo do zadań pracowników referatów należy:
1) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań dla Kierownictwa Urzędu;
2) przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie spraw wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych;
3) sporządzanie i udostępnianie informacji do wykorzystania w celach promocyjnych;
4) przygotowywanie i terminowe przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
5) udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw;
6) sporządzanie branżowych lub tematycznych sprawozdań statystycznych i analiz dla GUS, urzędów oraz innych instytucji.
Podstawa prawna:
Dokument z dnia: 15.05.2024
Dokument oglądany razy: 23 336