Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano informację o nierozstrzygnięciu naboru
KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko ds. promocji
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 20.10.2023
Status: zakończony
Biesiekierz, 06.10.2023 r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.5.2023.KM
Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. promocji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. promocji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku)
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 3-letnim stażem pracy,
5) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
a. Ustawa o ochronie danych osobowych,
b. Ustawa o samorządzie gminnym,
c. Kodeks postępowania administracyjnego.
• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku)
1) doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym oraz związane z promocją, marketingiem, wykorzystywaniem nowoczesnych technologii informacyjnych, analizą danych lub ekonomią – ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji,
2) biegłe posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, w tym umiejętność sprawnego redagowania i formowania tekstów oraz arkuszem kalkulacyjnym np. Microsoft Excel, w tym tworzenie raportów, zestawień, analiz danych - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji,
3) umiejętność:
- stosowania i interpretacji wewnętrznych aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,
- analizowania danych statystycznych i formułowania wniosków,
- komunikacji interpersonalnej i odporności na stres,
- organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole,
- szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się,
4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) przygotowanie udziału władz Gminy w imprezach, wydarzeniach, uroczystościach, zgodnie z charakterem uroczystości,
2) udział w ww. uroczystościach w celach promocyjnej obsługi przedstawicieli władz Gminy lub reprezentując Gminę,
3) sporządzanie oraz upowszechnianie artykułów promocyjnych oraz notatek prasowych, w szczególności z wydarzeń oraz uroczystości, w których udział brali przedstawiciele władz gminy, jak również organizowanych przez Urząd Gminy,
4) gromadzenie materiałów, sporządzanie i publikowanie sprawozdań międzysesyjnych z działalności Wójta,
5) analiza artykułów, publikacji, zdjęć i innych informacji umieszczanych m.in. w serwisach internetowych pod kątem promocji i wizerunku Gminy lub jej przedstawicieli,
6) gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę,
7) współpraca z samorządowymi instytucjami kultury i jednostkami oraz organizacjami społecznymi w obszarach kultury, sportu i turystyki, promocji Gminy,
8) organizacja, współorganizacja imprez, wydarzeń i uroczystości gminnych,
9) zarządzanie promocyjnym zasobem cyfrowym (zdjęcia, artykuły, multimedia),
10) redagowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym:
a) Facebook,
b) strona internetowa Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
c) drukowany kwartalnik informacyjny Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
d) tematyczne materiały, ulotki, katalogi, broszury itp.,
11) poszukiwanie i upowszechnianie informacji w zakresie pozyskiwania środków bezzwrotnych na działania związane m.in. z rozwojem, promocją, kulturą, oświatą i sportem,
12) ewaluacja gminnego programu opieki nad zabytkami zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym jego aktualizacja i wykorzystanie na potrzeby promocji Gminy,
13) współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie opracowywania projektu budżetu oraz przygotowanie projektu i realizacja planu finansowego w zakresie działalności.
5. Warunki pracy na stanowisku
1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103;
2) czas pracy - pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami;
3) umowa o pracę;
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
5) praca pod presją czasu;
6) pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
7. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
b) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy);
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Termin i miejsce składania dokumentów
1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 20.10.2023r. do godz. 13:00.
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe
1) Oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem.
2) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
3) W CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów.
4) Dodatkowe informacje na temat naboru udziela Zastępca Wójta – tel. 943180954.
5) Informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres
2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Biesiekierz, dnia 23.10.2023 r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko i imię
1. Angrot Anita (rezygnacja)
2. Wieczorek Magdalena (rezygnacja)
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Publikacja dnia: 06.10.2023