SmodBIP

UWAGA:
To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 21.11.2022
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!

Zobacz aktualną wersję tej strony.

Komisje Rady Gminy

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103


Komisje Rady Gminy (VIII kadencja):
- Komisja Budżetu i Rozwoju Gospodarczego
- Komisja ds. Społecznych i Oświaty
- Komisja Rewizyjna
- Komisja skarg, wniosków i petycji

 


 
Komisja Budżetu i Rozwoju Gospodarczego


Skład Komisji:

  1. Małgorzata Jabłońska-Bauer - przewodniczący
  2. Jan Terelak - wiceprzewodniczący
  3. Anna Bejnarowicz - członek
  4. Jacenty Dębski - członek
  5. Martyna Ryfun - członek

Zadania Komisji:

  • Uchwalanie i zmiana budżetu
  • Rozwój i działalność podmiotów gospodarczych na terenie gminy
  • Gospodarka nieruchomościami komunalnymi
  • Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury technicznej gminnych obiektów użyteczności publicznej
  • Rolnictwo, leśnictwo, gospodarka rolna i leśna, przetwórstwo rolne
  • Handel, gastronomia, usługi i komunikacja

Plan pracy i sprawozdania:

 



Komisja ds. Społecznych i Oświaty

Skład Komisji:

  1. Grażyna Guzowska - przewodnicząca
  2. Eugenia Grajper - wiceprzewodnicząca
  3. Monika Modła - członek
  4. Martyna Ryfun - członek
  5. Łukasz Łata - członek

Zadania Komisji:

  • Opieka społeczna
  • Zdrowie
  • Oświata
  • Kultura
  • Sport i kultura fizyczna
  • Turystyka

Plan pracy i sprawozdania:

 



Komisja Rewizyjna

Skład Komisji:

  1. Krzysztof Kaźmierczak - przewodniczący 
  2. Elżbieta Piekarska - wiceprzewodnicząca
  3. Jan Wypych - członek
  4. Monika Tomczyk - członek
  5. Wioletta Zielińska-Zujewska - członek

Zadania Komisji:

  • Do zadań Komisji Rewizyjnej należy kontrola działalności Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy
  • Przedmiotem kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną jest:
    • przestrzeganie prawa
    • przestrzeganie Statutu Gminy, statutów gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych Gminy
    • realizacja budżetu gminy
    • gospodarka finansowa gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych
    • realizacja uchwał Rady Gminy
  • Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi
  • Wniosek Komisja przekazuje najpóźniej w ciągu 10 dni od daty otrzymania sprawozdania do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Przewodniczącego Rady
  • Komisja Rewizyjna opiniuje wniosek radnych o podjęcie uchwały o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta z przyczyny innej niż nieudzielenie wójtowi absolutorium

Plan pracy i sprawozdania:

 



Komisja skarg, wniosków i petycji

Skład Komisji:

  1. Jan Wypych - Przewodniczący
  2. Krzysztof Kaźmierczak - Zastępca Przewodniczącego
  3. Małgorzata Jabłońska-Bauer - Członek Komisji
  4. Wioletta Zielińska-Zujewska - Członek Komisji
  5. Krzysztof Krawczak - Członek Komisji

Zadania Komisji:

  • rozpatrywaniem skarg na działania organu wykonawczego gminy i gminnych jednostek organizacyjnych
  • rozpatrywaniem wniosków oraz przygotowywaniem projektów uchwał w zakresie rozpatrzenia petycji składanych przez obywateli
  • opiniowaniem projektów uchwał i zarządzeń dotyczących spraw, w których wymagana jest opinia komisji według regulacji materii statutowej
  • wyrażaniem opinii i stanowisk w sprawach mieszczących się w zakresie działania tej komisji

Plan pracy i sprawozdania:

 



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 21.11.2022
Wytwarzający/Odpowiadający: Dominika Sterczyńska
Dokument z dnia: 21.11.2022
Dokument oglądany razy: 13 062

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw