SmodBIP

UWAGA:
To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 06.05.2021
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!

Zobacz aktualną wersję tej strony.

Koordynator ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103

 

Funkcję Koordynatora ds. dostępności pełni: Tomasz Hołowaty
tel: +48 94 31 80 954
e-mail: wicewojt@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 23 w godzinach urzędowania
Podległość:
Koordynator podlega bezpośrednio Wójtowi

Podstawa prawna:

Trzy obszary dostępności:

  • architektoniczną,
  • cyfrową
  • informacyjno-komunikacyjną.

Jednym z obowiązków koordynatora jest:
sporządzanie i publikowanie raportu o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego oraz wysłanie tego raportu do właściwego miejscowo Wojewody.

Ponadto do obowiązków koordynatora należy:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  3. monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Punkt Obsługi Klietntów
Budynek Urzędu Gminy w Biesiekierzu jest o niejednolitej konstrukcji architektonicznej, posiada bariery pionowe i poziome na każdym poziomie.
W związku z powyższym utworzono PUNKT OBSŁUGI KLIENTÓW znajdujacy się na parterzy przy wejściu do budynku, w którym Klient obsługiwany jest bezpośrednio przez pracowników Urzędu.

Rzut parteru:

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego z dnia:

 



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 06.05.2021
Wytwarzający/Odpowiadający: Tomasz Hołowaty
Dokument z dnia: 06.05.2021
Dokument oglądany razy: 3 260

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw