To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 22.10.2013
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Sekretariat - Kancelaria
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Kontakt: Izabela Janczak
tel: +48 94 31 80 955
fax: +48 94 31 80 940
e-mail: sekretariat@biesiekierz.eu
Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek 7:00-15:00
Miejsce przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 18
Podległość:
Wchodzi w skład Zespołu Administracyjno-Organizacyjnego i podlega bezpośrednio pod Sekretarza Gminy.
Do głównych zadań należy:
1) zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji,
4) prowadzenie ewidencji delegacji,
5) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
6) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i zawartych umów,
7) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników – książka wyjść służbowych i prywatnych,
8) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
9) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych oraz zamawianie literatury fachowej dla pracowników,
10) wywieszanie na tablicach ogłoszeń pism sądowych podlegających podaniu do publicznej wiadomości
11) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,
12) wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę,
13) zaopatrzenie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
14) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych.
Dokument z dnia: 22.10.2013
Dokument oglądany razy: 9 719