SmodBIP

Referat Organizacyjny

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz  103
e-mail: sekretariat@biesiekierz.eu


<<<   UWAGA!!!   >>>
Szanowni Mieszkańcy,
w związku z przebudową budynku Urzędu Gminy w Biesiekierzu
w okresie
od 16 września 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
będziemy dla Państwa dostępni pod tymczasowymi numerami telefonicznymi,
a także w zmienionych lokalizacjach.
Szczegółowe dane teleadresowe znajdziecie Państwo na załączonym plakacie informacyjnym.


 

Funkcję Kierownika Referatu sprawuje Sekretarz Gminy: Gabriela Wołujewicz
tel: +48 663 772 554
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Klub Seniora w Biesiekierzu w godzinach urzędowania
Podległość:
Kierownik Referatu podlega bezpośrednio Wójtowi.

W skład Referatu wchodzą:

  1. Sekretariat Urzędu;
  2. Punkt Obsługi Klienta (POK);
  3. Archiwum;
  4. Informatyk;
  5. Biuro Rady;
  6. Bezpieczeństwo i Higiena Pracy (BHP);
  7. Inspektor Ochrony Danych (IOD);
  8. Oświata;
  9. Kadry.

Kierownicy są odpowiedzialni za realizację zadań i pracę podporządkowanych pracowników, a w szczególności:
1) nadzorują wypełnianie obowiązków służbowych przez podległych pracowników;
2) wnioskują o dokonywanie zmian personalnych na podległych stanowiskach pracowniczych;
3) przygotowują projekty dokumentów i odpowiadają za ich poprawność merytoryczną i prawną;
4) zapewniają prawidłową obsługę interesantów przez podległych pracowników;
5) nadzorują terminy załatwianych spraw;
6) zapewniają system zastępstw w komórce w przypadku choroby lub urlopu pracownika;
7) współdziałają z Sekretarzem w zakresie organizacji pracy podległej komórki organizacyjnej i opracowują zakresy czynności dla podległych pracowników;
8) organizują i prowadzą bieżącą kontrolę wewnętrzną na podległych stanowiskach;
9) współpracują z kierownikami innych referatów oraz samodzielnymi stanowiskami w obszarze wspólnych zadań;
10) realizują zadania określone w budżecie Gminy po stronie dochodów i wydatków w częściach budżetu ich dotyczących m.in. przez ewidencjonowanie umów, faktur, protokołów i dokumentów towarzyszących;
11) uczestniczą w obradach sesji i komisji Rady;
12) realizują zadania wynikające z upoważnień i poleceń Wójta.



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 08.07.2025
Wytwarzający/Odpowiadający: Tomasz Hołowaty
Dokument z dnia: 08.07.2025
Dokument oglądany razy: 354

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw