Koordynator ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Funkcję Koordynatora ds. dostępności pełni: Tomasz Hołowaty
tel: +48 94 31 80 954
e-mail: wicewojt@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 23 w godzinach urzędowania
Podległość:
Koordynator podlega bezpośrednio Wójtowi
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Zarządzenie Nr 16 /2020 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 3 września 2020 roku. Znak: WT.120.16.2020 w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności
Trzy obszary dostępności:
- architektoniczną,
- cyfrową
- informacyjno-komunikacyjną.
Jednym z obowiązków koordynatora jest:
sporządzanie i publikowanie raportu o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego oraz wysłanie tego raportu do właściwego miejscowo Wojewody.
Ponadto do obowiązków koordynatora należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Punkt Obsługi Klietntów
Budynek Urzędu Gminy w Biesiekierzu jest o niejednolitej konstrukcji architektonicznej, posiada bariery pionowe i poziome na każdym poziomie.
W związku z powyższym utworzono PUNKT OBSŁUGI KLIENTÓW znajdujacy się na parterzy przy wejściu do budynku, w którym Klient obsługiwany jest bezpośrednio przez pracowników Urzędu.
Rzut parteru:
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego z dnia 2021-03-31
Dokument z dnia: 10.07.2023
Dokument oglądany razy: 5 958