To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 09.05.2019
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Skarbnik Gminy
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Funkcję Skarbnika sprawuje: Agnieszka Podgórska
tel: +48 94 31 80 944
e-mail: skarbnik@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 4 w godzinach urzędowania
Podległość:
Skarbnik podlega bezpośrednio Wójtowi.
Skarbnik Gminy pełni dodatkowe funkcję:
- Kierownika Referatu Finansowego,
- Głównego Księgowego budżetu.
Kierownicy Referatów Urzędu zapewniają w szczególności:
1. Prawidłowe organizowanie pracy Referatu,
2. Nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników w zakresie terminowości i prawidłowości załatwiania spraw,
3. Dokonywania oceny pracy pracowników oraz występowanie z wnioskami osobowymi w ich sprawie (wyróżnienia, nagradzanie, karanie).
Do zadań należy:
1. Opracowywanie projektów budżetu Gminy,
2. Nadzór i kontrola realizacji budżetu Gminy, w tym kontrola wykonania budżetu w jednostkach organizacyjnych,
3. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
4. Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
5. Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
6. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonywania budżetu i ich analiz,
7. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
8. Kierowanie pracą pracowników Referatu,
9. Przygotowanie opisu stanowisk pracy w Referacie zawierających szczegółowe zakresy odpowiedzialności, obowiązki i uprawnienia pracowników,
10. Dokonywanie odpowiednich zmian w opisach stanowisk pracy, w przypadku zmiany zakresu, charakteru i treści zadań Referatu oraz sposobu ich realizacji,
11. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady oraz zarządzeń i innych zadań zleconych przez Wójta,
12. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, materiałów, sprawozdań, porozumień, analiz i informacji na sesje Rady, posiedzenia Komisji Rady, dla potrzeb Wójta oraz organów nadzoru w zakresie swojej działalności,
13. Wykonywanie innych poleceń Wójta.
Oświadczenia majątkowe składane w latach:
2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2019 korekta,
Dokument z dnia: 09.05.2019
Dokument oglądany razy: 12 876