SmodBIP

UWAGA:
To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 31.01.2019
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!

Zobacz aktualną wersję tej strony.

Organizacje pozarządowe, archiwum zakładowe

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103

 

Sprawy Organizacji pozarządowych:
Kontakt:
Izabela Janczak
tel.: +48 943 180 957
e-mail: swietlice@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 28 w godzinach urzędowania

Sprawy Archiwum:
Kontakt: Jolanta Niedziałek
tel: +48 94 31 80 943
e-mail: archiwum@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 12 w godzinach urzędowania

Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Strategii i Rozwoju Gminy, podlega bezpośrednio pod Kierownika Referatu.

Do głównych zadań należy:
1. W zakresie organizacji pozarządowych w tym OSP:

1) opracowanie, wdrożenie i monitoring celów zawartych w Programie współpracy z organizacjami pozarządowymi,
2) współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym ogłaszanie, rozstrzyganie oraz rozliczanie umów zawartych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, w szczególności dotacji oraz inicjatyw lokalnych,
3) nadzór i analiza efektywności, celowości, działalności partnerstw, członkostwa Gminy w organizacjach pozarządowych,
4) przyjmowanie wniosków oraz rozliczanie umów dotacji przekazywanych ochotniczym strażom pożarnym.

2. W zakresie zabytki:

1) realizacja zadań związanych z ochroną zabytków, w szczególności weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków, opracowanie oraz rozliczanie umów na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dotyczące zabytków,
2) prowadzenie wykazu udzielonych dotacji oraz udzielanie informacji o udzielonych dotacjach,

3. Prowadzenie archiwum zakładowego:

1) przyjmowanie akt do archiwum zakładowego ze stanowisk pracy,
2) szkolenie pracowników Urzędu w zakresie instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
3) wypożyczanie akt,
4) współpraca z Archiwum Państwowym w Koszalinie w zakresie brakowania akt, oceny przydatności akt (ekspertyzy), sprawozdawczości i inne,

4. Opracowanie materiałów informacyjnych z zakresu zadań w celach dalszego ich wykorzystania i upowszechnienia.
5. Ogłaszanie, rozstrzyganie oraz rozliczanie umów zawartych w trybie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Sprawozdawczość w zakresie realizacji działań zdrowotnych w Gminie i jej jednostkach podległych.



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 31.01.2019
Wytwarzający/Odpowiadający: Izabela Janczak
Dokument z dnia: 31.01.2019
Dokument oglądany razy: 10 426

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw