To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 14.01.2019
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Biuro Rady Gminy
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
e-mail: sekretariat@biesiekierz.eu
<<< UWAGA!!! >>>
Szanowni Mieszkańcy,
w związku z przebudową budynku Urzędu Gminy w Biesiekierzu
w okresie
od 16 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
będziemy dla Państwa dostępni pod tymczasowymi numerami telefonicznymi,
a także w zmienionych lokalizacjach.
Szczegółowe dane teleadresowe znajdziecie Państwo na załączonym plakacie informacyjnym.
Kontakt: Gabriela Wołujewicz
tel: +48 94 31 80 963
e-mail: rada@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 20 w godzinach urzędowania
Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Organizacyjnego i podlega bezpośrednio pod Sekretarza Gminy.
Do głównych zadań należy:
1. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady oraz jej Komisji,
2. Podejmowanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady Gminy sprawne kierowanie pracą Rady,
3. Wykonywanie prac przygotowawczych i organizacyjnych związanych z sesjami Rady Gminy i posiedzeniami Komisji, protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań radnych,
4. Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
5. Prowadzenie rejestru uchwał Rady, zarządzeń Wójta i zbioru przepisów gminnych,
6. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady,
7. Przesyłanie uchwał do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
8. Przekazywanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa uchwał Rady, zarządzeń Wójta będących aktami prawa miejscowego,
9. Opracowywanie, przy współudziale Przewodniczącego i Przewodniczących Komisji planów pracy Rady oraz udzielanie pomocy w ich realizacji,
10. Udzielanie pomocy radnym w wykonywaniu mandatu radnego,
11. Współdziałanie w zakresie organizacji szkoleń radnych,
12. Wykonywanie ustawowych czynności dotyczących tworzenia, łączenia i reorganizacji sołectw, udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i organów samorządu wiejskiego oraz współdziałania sołectw z organami gminy,
13. Współdziałanie przy organizowaniu konsultacji społecznych zarządzonych przez Radę oraz wykonywanie czynności związanych z kompetencjami Rady dotyczącymi przeprowadzania referendów,
14. Ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnienie udziału w nich przedstawicieli organów, zgodnie z tematyką zebrania.
15. Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu samorządu gminy SG-01,
16. Kompletowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego Urzędu,
17. Wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu.
Dokument z dnia: 14.01.2019
Dokument oglądany razy: 12 390
