To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 10.01.2019
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Wójt Gminy
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Funkcję Wójta sprawuje: Andrzej Leśniewicz
tel: +48 94 31 80 955
e-mail: wojt@biesiekierz.eu
Miejsce przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 18
Do zadań należy w szczególności:
1. Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz.
2. Kierowanie pracą Urzędu i ustalanie regulaminu pracy Urzędu.
3. Powoływanie komisji i zespołów do realizacji określonych zadań wykonywanych przez kierownika Urzędu.
4. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością Z-cy Wójta, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Radcy Prawnego, Komendanta Straży Gminnej, stanowiska ds. Kontroli zarządczej, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.
5. Prowadzenie gospodarki finansowej Gminy.
6. Wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej w indywidualnych sprawach.
7. Udzielanie upoważnień dla pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych.
8. Podejmowanie czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego.
9. Składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy.
10. Ogłaszanie uchwał Rady Gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
11. Reprezentowanie Gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym.
12. Wykonywanie zadań szefa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i Szefa Obrony Cywilnej Gminy.
13. Uczestniczenie w pracach związków gminnych i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień.
14. Załatwianie wniosków i postulatów zgłaszanych przez radnych oraz mieszkańców Gminy.
15. Gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami Urzędu.
16. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym.
17. Koordynacja i kontrola przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie Gminy.
18. Inicjowanie przedsięwzięć gospodarczych.
19. Koordynowanie opracowywania projektów rozwoju Gminy.
20. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urządzeń infrastruktury technicznej i ich eksploatację oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społeczności gminnej.
21. Koordynacja spraw związanych z działalnością jednostek organizacyjnych Gminy.
22. Nadzór nad realizacją zadań obronnych.
23. W okresie nieobecności Wójta, jego obowiązki pełni Zastępca Wójta lub Sekretarz Gminy.
Oświadczenia majątkowe składane w latach:
2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2018-09, 2018-12-06, 2018-12-17, 2018-12-18
Dokument z dnia: 10.01.2019
Dokument oglądany razy: 21 062