SmodBIP

UWAGA:
To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 06.11.2017
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!

Zobacz aktualną wersję tej strony.

Płace, ewidencja majątku

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103

 

Kontakt: Kamila Matuszak, Agnieszka Nadolna
tel: +48 94 31 80 951
e-mail: place@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 6 w godzinach urzędowania
Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Finansowego i podlega bezpośrednio pod Skarbnika Gminy.

Do głównych zadań należy:
1. Przygotowywanie dokumentów do sporządzenia list płac pracowników Urzędu, pracowników interwencyjnych, osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnych,
2. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, sporządzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów z płac,
3. Naliczanie oraz przygotowywanie przelewów diet dla Radnych, Sołtysów i powołanych komisji w Urzędzie Gminy,
4. Zgłoszenia i wyrejestrowania do ZUS pracowników oraz osób pracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,
5. Sporządzanie poleceń księgowania do list płac,
6. Naliczanie i terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatków od wypłaconych wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych,
7. Naliczanie i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy,
8. Sporządzanie deklaracji, naliczanie i odprowadzanie składek na PFRON,
9. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz korekt dokumentów do ZUS,
10. Sporządzanie raportów ZUS RMUA,
11. Przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, zaświadczeń ZUS Z-3,
12. Przygotowywanie sprawozdań kwartalnych oraz rocznych do GUS z zakresu płac,
13. Sporządzanie rocznych informacji podatkowych, rozliczenia roczne pracowników do US,
14. Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych, sporządzanie sprawozdań o ruchu środków trwałych,
15. Sporządzanie dokumentów księgowych w zakresie gospodarki środkami trwałymi, pozostałymi środkami trwałymi i wartościami niematerialnymi i prawnymi,
16. Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu gospodarki majątkiem,
17. Sporządzanie rejestrów sprzedaży i zakupów na potrzeby scentralizowanej deklaracji VAT-7,
18. Naliczanie i wypłata ryczałtów samochodowych, świadczeń z ZFŚS,
19. Sporządzanie zbiorcze sprawozdania Rb-WS,
20. Wykonywanie innych spraw zleconych przez Skarbnika Gminy i Wójta Gminy.



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 06.11.2017
Wytwarzający/Odpowiadający: Kamila Matuszak
Dokument z dnia: 06.11.2017
Dokument oglądany razy: 2 614

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw