To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 03.11.2017
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Zagospodarowanie Przestrzenne
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Kontakt: Zofia Marcinkowska
tel: +48 94 31 80 961
e-mail: budownictwo@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 26 w godzinach urzędowania
Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Organizacyjnego i podlega bezpośrednio pod Sekretarza Gminy.
Do głównych zadań należy:
1. Prowadzanie spraw z zakresu planowania przestrzennego, a w szczególności:
1) dokonywanie analiz aktualności planów zagospodarowania przestrzennego,
2) prowadzenie trybu formalno-prawnego opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
3) przygotowanie założeń do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium wraz z analizami z zakresu kształtowania ładu przestrzennego Gminy,
4) sprawy lokalizacji inwestycji i nadzoru urbanistyczno-architektonicznego.
2. Wydawanie zaświadczeń urbanistycznych w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub o przepisy odrębne na terenach, na których plany przestrzenne utraciły ważność,
3. Sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów z obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
4. Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planów miejscowych i oceny aktualności tych planów,
5. Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
6. Prowadzenie i kształtowanie polityki przestrzennej na terenie gminy oraz współudział w tworzeniu polityki przestrzennej regionu,
7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania dokumentacji planistycznej pod inwestycje,
8. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
9. Prowadzenie spraw dot. Numeracji budynków i nazewnictwa ulic,
10. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla gus i urzędu marszałkowskiego dot. Planowania przestrzennego,
11. Udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw,
12. Kompletowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
13. Wykonywanie innych poleceń kierownika referatu.
Wizualizacja
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
oraz planów zagospodarowania przestrzennego
Dokument z dnia: 03.11.2017
Dokument oglądany razy: 26 413