SmodBIP

UWAGA:
To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 27.04.2016
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!

Zobacz aktualną wersję tej strony.

Komisje Rady Gminy

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103


Komisje Rady Gminy (VII kadencja):
- Komisja Budżetu i Rozwoju Gospodarczego
- Komisja ds. Społecznych i Oświaty
- Komisja Organizacyjno - Prawna
- Komisja Rewizyjna

 


 
Komisja Budżetu i Rozwoju Gospodarczego


Skład Komisji:

  1. Bejnarowicz Anna - przewodnicząca
  2. Tomczak Bernadeta - wiceprzewodnicząca
  3. Płaza Marek - członek
  4. Smagieł Ryszard - członek
  5. Terelak Jan - członek

Zadania Komisji:

  • Uchwalanie i zmiana budżetu
  • Rozwój i działalność podmiotów gospodarczych na terenie gminy
  • Gospodarka nieruchomościami komunalnymi
  • Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury technicznej gminnych obiektów użyteczności publicznej
  • Rolnictwo, leśnictwo, gospodarka rolna i leśna, przetwórstwo rolne
  • Handel, gastronomia, usługi i komunikacja

Termin posiedzeń:
odbywają się w każdy wtorek miesiąca poprzedzający dzień zwołania Sesji Rady Gminy o godz. 17:00 w świetlicy szkolnej Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach.

 



Komisja ds. Społecznych i Oświaty

Skład Komisji:

  1. Modła Monika - przewodnicząca
  2. Sydoruk Mariusz - wiceprzewodniczący
  3. Kamyk Wanda - członek
  4. Kulik Małgorzata - członek
  5. Jabłońska-Bauer Małgorzata - członek

Zadania Komisji:

  • Opieka społeczna
  • Zdrowie
  • Oświata
  • Kultura
  • Sport i kultura fizyczna
  • Turystyka

Terminy posiedzeń:
odbywają się w każdą środę miesiąca poprzedzającą dzień zwołania Sesji Rady Gminy o godz. 17:00 w świetlicy szkolnej Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach.
W marcu 2016r. posiedzenie Komisji odbędzie się 27 kwietnia 2016r. o godz. 18:00 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu.



Komisja Organizacyjno-Prawna

Skład Komisji:

  1. Jabłońska–Bauer Małgorzata - przewodnicząca
  2. Płaza Marek - członek
  3. Bejnarowicz Anna - członek
  4. Dutkiewicz Daniel - członek
  5. Modła Monika - członek

Zadania Komisji:

  • Opiniowanie zmian w Statucie Gminy i statutach jednostek pomocniczych gminy
  • Funkcjonowanie jednostek pomocniczych gminy
  • Podejmowanie wspólnych przedsięwzięć przez komisje rady Gminy
  • Nadzór nad wykonaniem mandatu radnego - praca w radzie gminy i komisjach, kontakty z wyborcami, pomoc radnym w wykonywaniu ich obowiązków
  • Współdziałanie z wójtem Gminy w sprawach obsługi pracy rady, komisji i radnych oraz przygotowywaniem materiałów na sesję rady Gminy
  • Usprawnienie pracy rady – pod względem organizacyjnym oraz merytorycznym
  • Upowszechnianie idei samorządowej wśród mieszkańców Gminy
  • Udział w promocji gminy
  • Współpraca z organizacjami politycznymi i społecznymi działającymi na terenie Gminy
  • Współpraca z innymi samorządami
  • Opiniowanie uchwał w sprawie nadawania honorowego obywatelstwa Gminy

Terminy posiedzeń:
odbywają się w miarę potrzeb w każdy poniedziałek miesiąca poprzedzający dzień zwołania Sesji Rady Gminy o godz. 18:00 w świetlicy wiejskiej w Szkole Podstawowej w Starych Bielicach.

 



Komisja Rewizyjna

Skład Komisji:

  1. Dutkiewicz Daniel - przewodniczący
  2. Piekarska Elżbieta - wiceprzewodnicząca
  3. Krawczak Krzysztof - członek
  4. Szymański Dariusz - członek
  5. Wypych Jan - członek

Zadania Komisji:

  • Do zadań Komisji Rewizyjnej należy kontrola działalności Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy
  • Przedmiotem kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną jest:
    • przestrzeganie prawa
    • przestrzeganie Statutu Gminy, statutów gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych Gminy
    • realizacja budżetu gminy
    • gospodarka finansowa gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych
    • realizacja uchwał Rady Gminy
  • Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi
  • Wniosek Komisja przekazuje najpóźniej w ciągu 10 dni od daty otrzymania sprawozdania do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Przewodniczącego Rady
  • Komisja Rewizyjna opiniuje wniosek radnych o podjęcie uchwały o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta z przyczyny innej niż nieudzielenie wójtowi absolutorium



Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 27.04.2016
Wytwarzający/Odpowiadający: Anna Głuszek
Dokument z dnia: 27.04.2016
Dokument oglądany razy: 7 071

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw