To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 18.02.2016
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Funkcję Sekretarza sprawuje: Waldemar Maniak
Podległość: Sekretarz podlega bezpośrednio Wójtowi
tel: +48 94 31 80 959
e-mail: sekretarz@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 20 w godzinach urzędowania
Sekretarz Gminy pełni dodatkowe funkcję:
- Kierownika Referatu Organizacyjnego,
- Urzędnika Wyborczego Gminy.
Sekretarz Gminy wykonuje zadania powierzone przez Wójta oraz zapewnia:
1. Sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania, a w szczególności:
1) organizację pracy w Urzędzie,
2) przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie, przestrzeganie przez pracowników przepisów prawa, w szczególności kodeksu postępowania administracyjnego,
3) podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników,
4) prowadzenie spraw kadrowych oraz urlopowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym sporządzanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych,
5) nadzór nad udzielanymi zamówieniami publicznymi, w tym prowadzonymi ewidencjami,
6) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie spraw bezrobotnych, a w szczególności opracowywanie wniosków o zorganizowanie robót publicznych, prac interwencyjnych, staży absolwenckich i programów specjalnych,
7) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników interwencyjnych, absolwentów oraz w ramach robót publicznych łącznie z prowadzeniem akt osobowych i innych spraw kadrowych tych pracowników,
8) prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
9) organizowanie i koordynowanie spraw dotyczących kontroli wewnętrznych i zewnętrznych Urzędu, opracowywanie zakresu czynności dla pracowników Urzędu,
10) nadzór nad jakością i terminowością załatwiania skarg, wniosków i listów obywateli,
11) koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem wyborów Prezydenta RP, Sejmu i Senatu RP, wyborów samorządowych, referendów, wyborów ławników,
12) koordynowanie czynności związanych z przekazywaniem na stanowiska pracy aktów prawnych i innych interpretacji prawnych związanych z ich zakresem,
2. Prawidłową organizację pracy biurowej w Urzędzie, a w szczególności:
1) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
2) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
3) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie,
4) zamawianie i rejestracja stempli i pieczęci urzędowych oraz tablic informacyjnych,
3. Przestrzeganie zasad ustalonych w regulaminie organizacyjnym Urzędu,
4. Wykonywanie innych poleceń Wójta.
Dokument z dnia: 18.02.2016
Dokument oglądany razy: 11 545