To jest WERSJA ARCHIWALNA strony z dnia 17.02.2016
może zawierać nieaktualne informacje i nieprawidłowe odnośniki!
Zobacz aktualną wersję tej strony.
Sekretariat - Kancelaria
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
Kontakt: Dorota Sztandara
tel: +48 94 31 80 955
fax: +48 94 31 80 940
e-mail: sekretariat@biesiekierz.eu
Miejsce i godziny przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 18 w godzinach urzędowania
Podległość:
Wchodzi w skład Referatu Organizacyjnego i podlega bezpośrednio pod Sekretarza Gminy.
Do głównych zadań należy:
1) zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji,
4) prowadzenie ewidencji delegacji,
5) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
6) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i zawartych umów,
7) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników - książka wyjść służbowych i prywatnych,
8) przyjmowanie zgłoszeń o planowanej organizacji zbiórek publicznych i zgromadzeń, prowadzenie postępowania decyzyjnego,
9) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
10) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych oraz zamawianie literatury fachowej dla pracowników,
11) wywieszanie na tablicach ogłoszeń pism sądowych podlegających podaniu do publicznej wiadomości,
12) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,
13) wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę,
14) zaopatrzenie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
15) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
16) wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu.
Dokument z dnia: 17.02.2016
Dokument oglądany razy: 15 185