SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referent ds. promocji

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 16.10.2019

Status: zakończony

Biesiekierz, 01 październik 2019 r.
Znak sprawy: UG.Or.KADR.2110.8.2019.BK


WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

referent ds. promocji


1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska:
Referent ds. promocji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. 1. Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
    1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282).
    2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
    3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    4) Nieposzlakowana opinia.
    5) Wykształcenie średnie (staż pracy ogólny minimum 2 lata)
    6) Biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel), w tym umiejętność sprawnego redagowania i formatowania tekstów oraz sprawne posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym, tworzenie raportów, zestawień, analiz danych – ww. umiejętności zostaną zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji.
    7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.

         2. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) Ze względu na specyfikę stanowiska preferowane będzie doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym oraz związane z promocją, marketingiem, wykorzystywaniem nowoczesnych technologii informacyjnych, analizą danych lub ekonomią – ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji.
2) Wysoka kultura osobista.
3) Efektywna komunikacja werbalna.
4) Szybka zdolność przyswajania wiedzy i jej analiza.
5) Umiejętność samodzielnej organizacji pracy (preferowany model pracy zadaniowej).
6) Kreatywność i umiejętność pracy zespołowej.
7) Systematyczność, skrupulatność, terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Przygotowanie udziału władz gminy w imprezach, wydarzeniach, uroczystościach, zgodnie z charakterem uroczystości.
2) Sporządzanie oraz upowszechnianie artykułów promocyjnych oraz notatek prasowych, w szczególności z wydarzeń oraz uroczystości, w których udział brali przedstawiciele władz gminy, jak również organizowanych przez Urząd Gminy.
3) Sporządzanie i publikowanie sprawozdań międzysesyjnych z działalności Wójta.
4) Analiza artykułów, publikacji, zdjęć i innych informacji umieszczanych m.in. w serwisach internetowych pod kątem promocji i wizerunku gminy lub jej przedstawicieli.
5) Gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę.
6) Współpraca z samorządowymi instytucjami kultury i jednostkami oraz organizacjami społecznymi w obszarach kultury, sportu i turystyki, promocji gminy.
7) Organizacja imprez i wydarzeń.
8) Zarządzanie zasobem cyfrowym (zdjęcia, artykuły, multimedia).
9) Redagowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym:
    a) Facebook,
    b) strona internetowa Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
    c) drukowany kwartalnik informacyjny Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
    d) tematyczne materiały, ulotki, katalogi, broszury itp.
10) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów związanych z rozwojem i promocją gminy Biesiekierz.
11) Współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie opracowywania projektu budżetu oraz przygotowanie projektu i realizacja planu finansowego w części dotyczącej działalności Referatu.

5. Warunki pracy na stanowisku:

  • Praca w wymiarze: 1 etatu.
  • 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
  • Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103.
  • Umowa o pracę.
  • Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin .

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.


7. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
  6. Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
  7. Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
    a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
    b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
    c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
  9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2018r., poz. 1260, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  10. inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

8. Termin i miejsce składania dokumentów.

  1. Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 16.10.2019r., do godz. 14:00
  2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko referenta ds. promocji” :
    1) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
    2) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
  3. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.

  1. Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
  2. wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
  3. w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
  4. bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – tel. 094 3180959,
  5. informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gmina Biesiekierz z siedzibą pod nr 103, reprezentowany przez Wójta Gminy Biesiekierz; w sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Biesiekierz pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.


Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 17.10.2019r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO
referent ds. promocji

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Imię i nazwisko
1. Iwona Machała

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 18.10.2019r.

INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana:

Pani Iwona Machała

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko referenta ds. promocji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 01.10.2019
Dokument oglądany razy: 1201