SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referent referatu organizacyjnego

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 10.05.2019

Status: zakończony

Biesiekierz, 23 kwiecień 2019r.
Nasz znak: UG.Or.2110.3.2019.BK

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT REFERATU ORGANIZACYJNEGO


I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

II. OKREŚLENIE STANOWISKA
Referent Referatu Organizacyjnego w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

1. Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1260 z późn zm.).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie:

a) średnie (staż pracy ogólny minimum 2 lata), w tym min. roczny staż w urzędzie lub administracji publicznej na pokrewnym stanowisku lub
b) wyższe - staż pracy minimum 1 rok w urzędzie lub administracji publicznej na pokrewnym stanowisku,

6) Biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel)
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.

2. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz.2096 z późn. zm.).
2) Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1260, z poźn. zm.).
3) Znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 506)
4) Wysoka kultura osobista.
5) Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
6) Umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole.
7) Szybkie przyswajanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się.
8) Umiejętność podejmowania decyzji.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
Do zadań pracownika na zajmowanym stanowisku w szczególności należy:

1. Zadania z zakresu biura rady:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady oraz jej Komisji,
2) protokołowanie sesji Rady Gminy, posiedzeń Komisji Rady, innych zebrań i spotkań,
3) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy Urzędu Gminy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady, zarządzeń Wójta i innych postanowień Rady i jej Komisji,
5) przekazywanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa uchwał Rady i zarządzeń Wójta, będących aktami prawa miejscowego,
6) przyjmowanie i przekazywanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej do Biura Rady, Komisji Rady oraz poszczególnych radnych,
7) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji, organizowanie szkoleń dla radnych,
8) wykonywanie innych czynności w ramach funkcjonowania Biura Rady, zleconych przez przełożonego.

2. Zadania z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi:
1) opracowanie, wdrożenie, monitoring celów i sprawozdanie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
2) współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym ogłaszanie konkursów, opracowywanie, monitorowanie i rozliczanie umów zawartych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
3) koordynacja członkostwa Gminy w organizacjach pozarządowych, w tym analiza efektywności, celowości, działalności stowarzyszeń,
4) przyjmowanie wniosków oraz rozliczanie umów dotacji przekazywanych ochotniczym strażom pożarnym w trybie ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
5) pomoc organizacjom pozarządowym w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów,
6) przygotowywanie sektorowych sprawozdań, analiz związanych z ww. działalnością.

3. Zadania z zakresu opieki nad zabytkami:
1) opracowywanie, wdrożenie, monitoring celów i sprawozdawanie Gminnego programu opieki nad zabytkami (aktualny z IV.2018 na lata 2018 -2021),
2) realizacja zadań związanych z ochroną zabytków, w szczególności weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków, opracowanie oraz rozliczanie umów na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dotyczące zabytków,
3) prowadzenie wykazu udzielonych dotacji oraz udzielanie informacji o udzielonych dotacjach,
4) przygotowywanie sektorowych sprawozdań, analiz związanych z ww. działalnością.

4. Zadania z zakresu zdrowia:
1) opracowywanie, wdrożenie, monitoring celów i sprawozdawanie gminnego programu zdrowotnego pn. „Rehabilitacja lecznicza mieszkańców Gminy Biesiekierz",
2) bieżące analizowanie potrzeb zdrowotnych i opracowywanie wniosków o dofinansowanie gminnych programów zdrowotnych,
3) ogłaszanie, rozstrzyganie oraz rozliczanie umów zawartych w trybie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
4) przygotowywanie sektorowych sprawozdań, analiz związanych z ww. działalnością.

5. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej.

V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1. praca w wymiarze: 1 etatu.
2. 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3. miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103. Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
4. umowa o pracę.
5. specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekraczał 6%.

VII. WYMAGANE DOKUMENTY
1. List motywacyjny;
2. CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000 z późn. zm.).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o ich braku z podaniem przyczyny;
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6. Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7. Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
1) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
2) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
3) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (RODO), w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2018r., poz. 1260, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10. inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
1. Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 10.05.2019r., do godz. 14:00
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Referenta Referatu Organizacyjnego:
1) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
2) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
3. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2. wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
3. w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

KLAUZULA INFORMACYJNA (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gmina Biesiekierz z siedzibą pod nr 103, reprezentowany przez Wójta Gminy Biesiekierz; w sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Biesiekierz pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

 


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO
REFERENT REFERATU ORGANIZACYJNEGO


Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1. Dominika Sterczyńska

 


 Biesiekierz, 14.05.2019r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO
REFERENT REFERATU ORGANIZACYJNEGO

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani

Dominika Sterczyńska

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko referenta referatu organizacyjnego w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 24.04.2019
Dokument oglądany razy: 1216