SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referenta ds. budownictwa

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 25.02.2019

Status: zakończony

Biesiekierz, 11 lutego 2019 r.
Znak sprawy: UG.SK.2110.2.2019.MT

Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent ds. budownictwa
w Urzędzie Gminy Biesiekierz

na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U . z 2018 r. poz. 1260 z poźn.zm.)

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Stanowisko pracy:
Stanowisko inspektor ds. budownictwa

3. Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103

4. Nawiązanie stosunku pracy:
a) Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
b) Planowane nawiązanie stosunku pracy: od 01 marca 2019 r.
c) Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.

5. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub inne zgodne z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U . z 2018r., poz. 1260, z poźn. zm.)
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie ekonomiczne: średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
e) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiadanie umiejętności obsługi w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna znajomość programów Microsoft Word i Microsoft Excel,
g) znajomość przepisów administracyjnych i norm ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustaw: prawo budowlane, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do niniejszych ustaw.

- Wymagania dodatkowe:
a) staż pracy w administracji publicznej,
b) wysoka kultura osobista,
c) umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
d) umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole,
e) szybkie przyswajanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się
f) umiejętność podejmowania decyzji.

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Naliczanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału oraz zamontowania urządzeń infrastruktury, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi wykonującymi operaty szacunkowe, sporządzania projektów decyzji naliczających opłaty adiacenckie,
2. Prowadzenie czynności związanych z przygotowaniem i realizacją procedur ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. Prowadzenie postępowań w zakresie warunków zabudowy i sporządzania projektów decyzji w tej kwestii.
4. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
5. Współpraca w zakresie ewidencji numeracji budynków i nazewnictwa ulic.
6. Prowadzenie postępowań w zakresie Inwestycje celu publicznego.

7. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był wyższy niż 6%.

8. Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny,
b) Życiorys – cv- z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru („Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.”)
c) Kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) Kwestionariusz osobowy,
f) Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
g) Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
h) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na danym stanowisku,
j) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania,
k) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2018r., poz. 1260, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

9. Informacje dla kandydatów:
- wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy w Biesiekierzu, 76 -039 Biesiekierz 103, sekretariat z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. budownictwa” w terminie do 25.02.2019 r. do godziny 15.00.
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane,
- wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
- w życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
- bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – tel. 094 3180959,
- informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gmina Biesiekierz z siedzibą pod nr 103, reprezentowany przez Wójta Gminy Biesiekierz; w sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Biesiekierz pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.


Biesiekierz dn. 26-02-2019 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1. Katarzyna Kasprowicz


Biesiekierz, 27.02.2019r.

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW

1. W wyniku ogłoszenia o naborze na wyżej wymienione stanowisko pracy, w wymaganym terminie, dokumenty aplikacyjne przesłała tylko jedna kandydatka spełniająca wymogi formalne.

2. Oferty rozpatrzyła Komisja w składzie:
• Monika Tarnowska - przewodnicząca
• Barbara Kępka - członek
Komisja przeprowadziła w dniu 26 lutego 2019 roku rozmowę kwalifikacyjną z kandydatką zakwalifikowaną do następnego etapu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
Celem rozmowy kwalifikacyjnej było rozszerzenie i weryfikacja informacji zawartych w złożonej aplikacji oraz osobiste zaprezentowanie posiadanych kwalifikacji do objęcia ww. stanowiska.
Rozmowa kwalifikacyjna pozwoliła w sposób właściwy ocenić predyspozycje i umiejętności kandydatki, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań i obowiązków na stanowisku pracy oraz zweryfikować posiadaną przez kandydatkę wiedzę merytoryczną i umiejętności zawodowe.
Każdy członek komisji podczas prowadzonej rozmowy miał możliwość zadawania kandydatce pytań i oceniania udzielanych odpowiedzi.

3. Komisja wybrała kandydatkę:
1) Katarzynę Kasprowicz

4. Zastosowano metodę naboru polegającą na rozmowie kwalifikacyjnej z kandydatką.

5. Uzasadnienie wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko referenta ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań na w/w stanowisku.


Biesiekierz, 27.02.2019r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana:

Pani Katarzyna Kasprowicz

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko referenta ds. budownictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska.

Wójt Gminy Biesiekierz
Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 11.02.2019
Dokument oglądany razy: 1098