KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości podatków, opłat i innych dochodów
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 06.06.2018
Status: zakończony
WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Znak sprawy: UG.SK.210.3.2018
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2016 r. poz. 902 ze zm.)
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
2. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. księgowości podatków, opłat i innych dochodów
3. Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
4. Nawiązanie stosunku pracy:
a) Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
b) Planowane nawiązanie stosunku pracy: od 1 lipca 2018 r.
c) Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
5. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wymagania niezbędne:
a ) obywatelstwo polskie lub inne zgodne z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2016r., poz. 902, ze zm.)
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie ekonomiczne: średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
e) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiadanie umiejętności obsługi w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna znajomość programów Microsoft Word i Microsoft Excel,
g) znajomość przepisów administracyjnych i norm ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustaw: ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym oraz aktów wykonawczych do niniejszych ustaw.
- Wymagania dodatkowe:
a) staż pracy w administracji publicznej,
b) wysoka kultura osobista,
c) umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
d) umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole,
e) szybkie przyswajanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się
f) umiejętność podejmowania decyzji.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Prowadzenie księgowości podatków, opłat i innych dochodów UG
b) Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych,
c) Prowadzenie windykacji należności Gminy,
d) Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownika Urzędu.
7. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny,
b) Życiorys – cv- z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru („Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”)
c) Kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) Kwestionariusz osobowy,
f) Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
g) Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
h) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na danym stanowisku,
j) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2016r., poz. 902, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
9. Informacje dla kandydatów:
- wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy w Biesiekierzu, 76 -039 Biesiekierz 103, sekretariat z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektor ds. księgowości podatków, opłat i innych dochodów UG” w terminie do 6.06.2018 r. do godziny 15:00.
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane,
- wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
- w życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
- bliższych informacji na temat naboru udziela Skarbnik Gminy – tel. 094 3180944,
- informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Biesiekierz, 11 czerwca 2018 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne naboru
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Pani Anna Krystecka
- Pani Monika Szeląg
Sekretarz Gminy Biesiekierz
/-/ Waldemar Maniak
Biesiekierz, 25 czerwca 2018 r.
Informacja o wynikach naboru
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana osoba:
Pani Anna Krystecka
Uzasadnienie dokonanego wyboru: na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej zdecydowano o zatrudnieniu ww. Pani, ponieważ kandydatka wykazała się wiedzą merytoryczną i doświadczeniem zawodowym niezbędnym do pracy na ww. stanowisku.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Publikacja dnia: 22.05.2018