SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. inwestycji i remontów

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 22.01.2018

Status: zakończony

Biesiekierz dnia 09.01.2018 r.

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SPECJALISTY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Nazwa stanowiska: stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów
Wymiar czasu pracy: 1etat;
Komórka organizacyjna: Referat Strategii i Rozwoju
Pracodawca zastrzega sobie możliwość zatrudnienia na czas określony.

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) posiada minimum 5 letni staż pracy,
2) posiada obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) znajomość przepisów ustawy – Prawo budowlane,
2) znajomość ustawy Kodeks cywilny,
3) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) znajomość ustawy – o samorządzie gminnym,
5) znajomość instrukcji kancelaryjnej,
6) komunikatywność werbalna i pisemna,
7) biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
8) posiadanie prawo jazdy.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Do zadań pracownika na zajmowanym stanowisku w szczególności należy:
1. Współudział w przygotowywaniu materiałów niezbędnych do opracowania projektu budżetu Gminy na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
2. Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie planem budżetowym Gminy, a w tym:

1) realizacja zadań inwestycyjnych i remontów zgodnie z zawartymi przez Gminę umowami wytycznymi z tym zakresie;
2) opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji;
3) udział w przygotowywaniu umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych;
4) bieżąca obsługa korespondencji z mieszkańcami, gestorami sieci, instytucjami i innymi stronami zainteresowanymi związana z realizacją zadań inwestycyjnych;
5) koordynacja prac związanych z realizacją inwestycji;
6) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;
7) udział w czynnościach związanych z odbiorami zadań inwestycyjnych;
8) monitorowanie realizacji prowadzonych inwestycji i remontów w wymiarze rzeczowym i finansowym w odniesieniu do rocznych planów inwestycyjnych;
9) opracowywanie planów przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym i nadzór nad ich realizacją;
10) prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej dot. administrowanych obiektów budowlanych;
11) prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi dot. stanu technicznego budynków oraz przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w Książkach obiektów budowlanych;
12) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury w tym analiza zużycia energii elektrycznej, wody, gazu itp.;
13) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i udział w ich przebiegu;
14) archiwizacja dokumentacji Referatu w zakresie prowadzonych zadań;
15) przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie spraw wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych;
16) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań;
17) opracowywanie lub współuczestniczenie w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym.
1. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu; bezpieczne warunki pracy na stanowisku; pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat, 40 godzin tygodniowo.
3. Stanowisko pracy: stanowisko związane z pracą w terenie, wymaga współdziałania z innymi jednostkami. Kontakty pracownika z interesantami na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgonie z obowiązującymi przepisami i zasadami zawartymi w instrukcjach i regulaminach. Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność, asertywność.
Wójt Gminy Biesiekierz informuje, że w grudniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

VI. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) CV i list motywacyjny;
3) kserokopia dowodu osobistego;
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopia świadectw pracy (potwierdzające posiadany staż pracy);
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie;
7) oświadczenie, że nie było się karanym za przestępstwo popełnione umyślnie;
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe;
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru wg wzoru - „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.

2. Dokumenty dodatkowe:
– kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności np. prawo
jazdy.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów” do dnia 22.01.2018 r. do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Biesiekierzu pokój nr 19 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103 (decyduje data wpływu).
Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wskazanym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW
na wolne stanowisko urzędnicze
specjalisty ds. inwestycji i remontów
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

W wyniku zamieszczonego na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu ogłoszenia o naborze na stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu aplikacje w wymaganym terminie złożyło 3 kandydatów.
Złożone oferty rozpatrzyła Komisja powołana Zarządzeniem Nr 3 / 2018 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 10 lutego 2017 r. w składzie:
- Waldemar MANIAK – przewodniczący
- Jan Rodak – członek
- Tomasz Hołowaty – członek
- Monika Tarnowska - członek

W dniu 24 lutego 2018 roku Komisja dokonała przeglądu złożonych aplikacji i sporządziła zestawienie, z którego wynikało spełnianie przez kandydatów kryteriów postępowania konkursowego oraz złożenie zestawu dokumentów aplikacyjnych. Na podstawie tego zestawienia Komisja uszeregowała kandydatów według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze w sposób następujący:
1. Karol Wiesław LISOWSKI
2. Tomasz KORDOŃSKI
3. Mirela GAŁKA

Po dokonanej przez Komisję do przeprowadzenia naboru na stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu ocenie poprawności i kompletności złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu, ustalono, że do drugiego praktycznego etapu rekrutacji, zakwalifikowani zostali następujący kandydaci:
1. Karol Wiesław LISOWSKI
2. Tomasz KORDOŃSKI


PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW
na na wolne stanowisko urzędnicze
specjalisty ds. inwestycji i remontów
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

ROZMOWY KWALIFIKACYJNE

Informujemy, że po rozpatrzeniu złożonych aplikacji na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, Komisja powołana Zarządzeniem Złożone oferty rozpatrzyła Komisja powołana Zarządzeniem Nr 3 / 2018 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 10 lutego 2017 r. w składzie:
- Waldemar MANIAK – przewodniczący
- Jan Rodak – członek
- Tomasz Hołowaty – członek
- Monika Tarnowska – członek
przeprowadziła w dniu 25 stycznia 2018 roku rozmowy kwalifikacyjne z dwoma kandydatami zakwalifikowanymi do drugiej tury naboru na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Celem zaplanowanych rozmów kwalifikacyjnych było rozszerzenie i weryfikacja informacji zawartych w złożonej aplikacji oraz osobiste zaprezentowanie posiadanych kwalifikacji do objęcia stanowiska specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
Rozmowy kwalifikacyjne pozwoliły w sposób właściwy ocenić predyspozycje i umiejętności obu kandydatów, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań i obowiązków na stanowisku pracy oraz zweryfikować posiadaną przez kandydatów wiedzę merytoryczną i umiejętności zawodowe oraz ocenić ich umiejętności praktyczne i koncepcję realizacji inwestycji i remontów. Każdy członek komisji podczas prowadzonej rozmowy miał możliwości zadawania kandydatowi pytań i oceniania udzielanych odpowiedzi.
Po przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych komisja wybrała kandydata, który uzyskał najwyższą ocenę z zestawienia kryteriów postępowania konkursowego, złożenia kompletnej dokumentacji aplikacyjnej i udzielanych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej odpowiedzi na zadawane pytania.

Na podstawie całości postępowania konkursowego, Komisja do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu został wybrany

Pan Karol Wiesław LISOWSKI.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 09.01.2018
Dokument oglądany razy: 1186