SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 12.01.2018, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano protokoły z przeprowadzonego naboru

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. oświaty

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 26.01.2018

Status: zakończony

Biesiekierz dnia 12.01.2018r.

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. OŚWIATY

I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. oświaty
Wymiar czasu pracy: ½ etatu (pół etatu)
Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny
Pracodawca zastrzega sobie możliwość zatrudnienia na czas określony.

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

1) kandydatem może być osoba, która jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) znajomość:

a) zasad finansowania oświaty,
b) zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
c) aktów prawnych dotyczących oświaty,
d) obsługi komputera w zakresie użytkowania oprogramowania biurowego oraz systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

1) co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z funkcjonowaniem oświaty,
2) umiejętność:

a) analizowania danych statystycznych i formułowania wniosków,
b) radzenia sobie w warunkach stresu,
c) skutecznego komunikowania się,
d) organizacji pracy w zespole,
f) organizacji pracy własnej,

3) zaangażowanie i kreatywność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. oświaty:

1) prowadzenie spraw wynikających z przepisów oświatowych, w tym m. in. z ustawy o systemie oświaty oraz ustawy - Karta Nauczyciela, a w szczególności zabezpieczenie i tworzenie warunków prawno-organizacyjnych i ekonomicznych dla szkolnictwa gminnego, a w tym:

a) prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina,
b) prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowiska dyrektora i odwoływaniem dyrektorów szkół,
c) prowadzenie spraw organizacyjnych i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem szkół,
d) prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez nauczycieli zatrudnionych w szkołach,
e) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta nauczycielom zatrudnionym w szkołach,
f) przygotowywanie dokumentacji związanej z opiniowaniem arkuszy organizacyjnych szkół,

2) współdziałanie ze szkołami w realizacji EFS,
3) prowadzenie systemu informacji oświatowej (SIO),
4) prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku nauki,
5) prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną na stopień nauczyciela mianowanego,
6) prowadzenie rejestru zgłoszeń zawarcia umów o pracę w celu przygotowania zawodowego młodocianych pracowników,
7) wykonywanie zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Biesiekierzu

a) przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta Gminy,
b) opracowywanie projektów uchwał w części dotyczącej zakresu działania stanowiska pracy,
c) opracowywanie prognoz, analiz, ocen oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw,
d) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań, zgodnie z przepisami KPA,
e) współdziałanie z innymi pracownikami Urzędu w zakresie wykonywania zadań oraz zapewnienie obsługi merytorycznej właściwych komisji Rady,
f) przedstawianie propozycji załatwienia skarg i wniosków oraz wniosków i interpelacji radnych,
g) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
h) przygotowywanie kompletnych, poprawnych i zgodnych ze stanem faktycznym danych do Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,
i) wykonywanie na zlecenie kierownictwa Urzędu innych zadań w sprawach nieobjętych zakresem działania stanowiska pracy.

IV. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. list motywacyjny,
2. życiorys – curriculum vitae,
3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym.

Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu, bezpieczne warunki pracy na stanowisku, pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wymiar czasu pracy: ½ etatu, 20 godzin tygodniowo.
Stanowisko pracy: stanowisko wymaga współdziałania z innymi jednostkami organizacyjnymi. Kontakty pracownika z interesantami na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgonie z obowiązującymi przepisami i zasadami zawartymi w instrukcjach i regulaminach. Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność, asertywność.

Wójt Gminy Biesiekierz informuje, że w grudniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
1. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. oświaty” do dnia 26.01.2018 r. do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Biesiekierzu pokój nr 19 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103 (decyduje data wpływu).
2. Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wskazanym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 12.01.2018
Dokument oglądany razy: 823