KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowiska ds. wymiaru podatków i opłat
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 27.12.2017
Status: zakończony
Biesiekierz, 12 grudnia 2017r.
Nr sprawy: UG.SK.111.3.2017
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Biesiekierz
z siedzibą w Biesiekierzu 103
76-039 Biesiekierz
stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Wójt Gminy Biesiekierz 76-039 Biesiekierz 103 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Gminy Biesiekierz
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103
2. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłata
3. Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
4. Nawiązanie stosunku pracy:
a) Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
b) Planowane nawiązanie stosunku pracy: od 1 stycznia 2018 r.
c) Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
5. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub inne zgodne z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902, ze zm.)
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
e) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiadanie umiejętności obsługi w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna znajomość programów Microsoft Word i Microsoft Excel,
g) znajomość przepisów administracyjnych i norm ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustaw: ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym oraz aktów wykonawczych do niniejszych ustaw.
- Wymagania dodatkowe:
a) staż pracy w administracji publicznej,
b) wysoka kultura osobista,
c) umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
d) umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole,
e) szybkie przyswajanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się,
f) umiejętność podejmowania decyzji.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych, w szczególności:
- wymiar podatku od nieruchomości,
- wymiar podatku rolnego,
- wymiar podatku leśnego,
- wymiar podatku od środków transportu od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych,
b) Analiza prawidłowości i rzetelności składanych informacji i deklaracji podatkowych,
c) Ustalanie podstawy opodatkowania,
d) Współpraca z ewidencją gruntów, ewidencją ludności oraz innymi jednostkami w toku prowadzonego postępowania administracyjnego,
e) Prowadzenie kontroli podatkowej,
f) Rozpatrywanie indywidualnych wniosków podatków i przygotowywanie decyzji w sprawach odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty podatków oraz umarzania zaległości podatkowych stanowiących dochody gminy, w tym podawanie do publicznej wiadomości umorzeń,
g) Prowadzenie ewidencji zastosowanych ulg, zwolnień podatkowych i obliczanie skutków i uszczupleń oraz sporządzanie w tym zakresie sprawozdań,
h) Przygotowywanie projektu uchwał rady dotyczące zasad poboru i wysokości podatków lokalnych, przekazywanie do organu II instancji odwołań od decyzji i zażaleń od postanowień wnoszonych przez podatników wraz z ustosunkowaniem się di wniesionych zarzutów,
i) Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
j) Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną,
k) Sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej,
l) Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej,
m) Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat,
n) Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownika Urzędu.
7. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny,
b) Życiorys – cv- z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru („Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”)
c) Kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) Kwestionariusz osobowy,
f) Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
g) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na danym stanowisku,
i) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Informacje dla kandydatów:
- wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy w Biesiekierzu, 76 -039 Biesiekierz 103, sekretariat z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat” w terminie do 27.12.2017 r. do godziny 15:00.
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane,
- wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
- w życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
- bliższych informacji na temat naboru udziela Skarbnik Gminy – tel. 094 3180944,
- informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Biesiekierz, 28 grudnia 2017r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO
DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT
W URZĘDZIE GMINY W BIESIEKIERZU
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
1. Pani Anna Krystecka
2. Pan Wojciech Sędłak
3. Pani Agnieszka Łotysz
4. Pani Paulina Młyńczak
Sekretarz Gminy Biesiekierz
/-/ Waldemar Maniak
Biesiekierz, 05 stycznia 2018 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT
W URZĘDZIE GMINY W BIESIEKIERZU
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie dokonano wyboru kandydata z powodu braku zbieżności doświadczenia zawodowego z zakresem obowiązków określonym na ww. stanowisku.
Sekretarz Gminy Biesiekierz
/-/ Waldemar Maniak
Publikacja dnia: 12.12.2017