SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 09.02.2017, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano protokół

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 24.02.2017

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 31 stycznia 2017 roku
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Wymiar czasu pracy: 1 etat
Proponowany termin zatrudnienia: 01.04.2017 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE weryfikowane na pierwszym etapie rekrutacji i potwierdzone załączonymi do oferty kandydata dokumentami:
1.1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych,
1.2. niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
1.4. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, ekonomia, prawo, inne o specjalności zamówienia publiczne lub inne oraz studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),
1.5. doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, w tym 3 w obszarze zamówień publicznych,
1.6. prawo jazdy kat. B.

2. WYMAGANIA DODATKOWE weryfikowane na pierwszym etapie rekrutacji i potwierdzone załączonymi do oferty kandydata dokumentami:
2.1. doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, w szczególności w obszarze zamówień publicznych, inwestycji lub projektów współfinansowanych ze środków bezzwrotnych krajowych lub zagranicznych,
2.2. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
2.3. Znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym.

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE weryfikowane na drugim – praktycznym etapie rekrutacji:
3.1. znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz powerpoint pakietu MsOffice 2013 – 2016,
3.2. znajomość aktualnego prawa oraz jego źródeł w obszarze zamówień publicznych,

4. WARUNKI PRACY
4.1. miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, w godzinach 7 – 15, pn. 7 – 16, pt. 7 – 14.
4.2. stanowisko wymaga wyjazdów służbowych,
4.3. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
4.4. obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym,
4.5. praca z komputerem oraz urządzeniami biurowymi takimi jak telefon, faks, skaner, kopiarka itp.,
4.6. przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
4.7. u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
4.8. budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
W zakresie: zamówienia publiczne (zadania główne)
5.1. opracowanie i aktualizacja rocznego „Planu zamówień publicznych”,
5.2. analiza wydatków pod kątem konieczności stosowania zamówień publicznych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych, w tym opis faktur w ww. zakresie,
5.3. przygotowanie i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych „Rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych”,
5.4. prowadzenie „Rejestru wniosków o wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego”,
5.5. przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
5.6. stały monitoring i aktualizacja Zarządzenia nr 2/2014 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 24.03.2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu w celu dostosowania do zmian organizacyjnych Urzędu Gminy w Biesiekierzu lub prawa zamówień publicznych,

W zakresie: zarządzanie projektami (zadania dodatkowe)
5.7. poszukiwanie i upowszechnianie informacji w zakresie pozyskiwania środków bezzwrotnych na działania związane m.in. z rozwojem, promocją, kulturą, oświatą i sportem,
5.8. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów związanych z rozwojem i promocją gminy Biesiekierz,
5.9. zarządzanie projektami, w tym realizacja, rozliczenie oraz monitorowanie rezultatów,

W zakresie: inne (zadania główne)
5.10. prowadzenie bieżącej analizy i rejestru wydatków strukturalnych oraz sporządzanie rocznych sprawozdań Rb-WSa,
5.11. prowadzenie analizy wydatków związanych z nieruchomościami Gminy, w tym opis faktur pod względem merytorycznym,
5.12. sporządzanie i udostępnianie informacji do wykorzystania w celach promocyjnych,
5.13. realizacja innych zadań zleconych przez Przełożonych.

6. WYMAGANE DOKUMENTY:
6.1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6.2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
6.3. list motywacyjny,
6.4. kserokopie świadectw pracy,
6.5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6.6. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz , że nie toczy się przeciwko osobie postępowanie karne,
6.7. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
6.8. inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności lub podnoszące ocenę kandydata.

7. UWAGI:
7.1. CV POWINNO BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U . z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
7.2. Wszelkie kopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
7.3. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 24.02.2017 r. do godz. 14.00 pod adresem: Urząd Gminy w Biesiekierzu; 76-039 Biesiekierz 103 (sekretariat, pok. 19) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne, samodzielne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.
7.4. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie (pok. 20) w dniu 27.02.2017 r. o godz. 10:00.
7.5. Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu (Zarządzenie Nr Wójta Gminy Biesiekierz w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu).
7.6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
7.7. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
7.8. Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub /i telefonicznie poinformowane.
7.9. Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub /i telefonicznie poinformowane.
7.10. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
7.11. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
7.12. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
7.13. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
7.14. Dodatkowe informacje w zakresie wymagań i zadań oraz procedury naboru i spraw formalnych, można uzyskać pod numerem telefonu:
Sekretariat: 94 3180955,
Sekretarz Gminy - Waldemar Maniak, tel. 94 3180959, kom. 605 571 065

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 09.02.2017
Dokument oglądany razy: 611