SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: Komendanta Straży Gminnej

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 17.04.2015

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 3 kwietnia 2015 roku
w sprawie naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej

  1. Adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
  2. tel.: 94 3180855 fax: 94 3180940; email:  sekretariat@biesiekierz.eu
  3. komórka organizacyjna do której organizowany jest nabór – Straż Gminna Gminy Biesiekierz

II. Oferowane stanowisko:

  1. Komendant Straży Gminnej
  2. wymiar etatu: 1/1 (słownie: jeden)
  3. rodzaj umowy o pracę:
    - umowa na czas określony
    - okres próbny 3 miesiące następnie umowa na czas określony do 3 lat lub na czas nieokreślony  
  4. przewidywany czas zatrudnienia: od 04 maja 2015r.
  5. Podpisanie umowy zostanie poprzedzone i uwarunkowane:
    a. uzyskaniem pozytywnej opinii Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji
    b. pozytywnymi wynikami badań lekarskich i psychologicznych.

III. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. co najmniej pięcioletni staż pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym,
  5. nienaganna opinia,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku komendanta straży gminnej,
  9. prawo jazdy kat. „B”

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany kierunek wykształcenia: zarządzanie bezpieczeństwem, prawo, resocjalizacja, administracja,
  2. znajomość ustaw: o strażach gminnych wraz z przepisami wykonawczymi, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania karnego, kodeks karny, kodeks wykroczeń, kodeks postępowania karnego, kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, prawo o ruchu drogowym,
  3. posiadanie stażu pracy w służbach mundurowych zapewniających porządek i bezpieczeństwo (straż miejska, policja, straż graniczna itp.).
  4. umiejętność podejmowania trudnych decyzji,
  5. zdolność radzenia sobie w sytuacji stresu,

Dodatkowym atutem będzie posiadanie świadectwa ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników gminnych. W przypadku braku szkolenia zakwalifikowany kandydat będzie skierowany na jego odbycie.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. zorganizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. kierowanie bieżącą działalnością Straży,
  3. kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Straży Gminnej,
  4. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  5. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym przepisami.
  6. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
  7. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
  8. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
  9. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
  10. doprowadzanie osób nietrzeźwych do miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
  11. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  12. konwojowanie dokumentów i wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
  13. utrzymanie bieżącej współpracy z Policją i innymi instytucjami w zakresie zabezpieczenia imprez masowych, zgromadzeń, innych uroczystości oraz awarii technicznych, katastrof naturalnych i innych zdarzeń,
  14. planowanie budżetu, dysponowanie jego środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystywanie,
  15. przedstawianie Wójtowi Gminy rocznych sprawozdań,
  16. przygotowywanie dla Rady Gminy i Wójta Gminy sprawozdań, analiz, informacji o realizacji zadań, w trybie określonym przez Wójta,
  17. uczestnictwo w sesjach Rady Gminy lub posiedzeniach komisji na zaproszenie Przewodniczącego Rady Gminy lub Przewodniczących Komisji Rady,
  18. współpraca z sołtysami wsi na terenie gminy.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  4. kserokopia prawa jazdy,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2009 r. Nr 115, poz. 971),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe (kursy, szkolenia),
  7. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy,
  8. kserokopia dowodu osobistego,
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  11. oświadczenie o uregulowanym stosunku do służby wojskowej wraz z kserokopią wpisu do książeczki wojskowej,
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Biesiekierzu pokój nr 19 (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103. Na kopercie należy umieścić adnotację: "Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej"
Termin składania aplikacji: do 17 kwietnia 2015 roku do godziny 15:00 
decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wskazane wyżej wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r, nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Wszystkie dokumenty wymagające podpisu kandydata muszą być podpisane własnoręcznie.

VIII. Tryb wyboru oferty:
Wybór pracownika będzie przebiegał w dwóch etapach:
Pierwszy etap: ocena poprawności i kompletności złożonych dokumentów aplikacyjnych, zostanie dokonany w dniu 20 kwietnia o godzinie 10.30. 
Wyniki I etapu  zostaną podane do wiadomości  publicznej w dniu 20 kwietnia 2015 roku o godzinie 12.00 przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu.
Drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna - wezmą w niej udział osoby, których kandydatury  pomyślnie przeszły I etap.
Rozmowa odbędzie się w pomieszczeniu nr 20 Urzędu Gminy w Biesiekierzu w dniu 22 kwietnia 2015 r. o  godzinie 10.00.
Wyniki naboru zostaną podane do wiadomości  publicznej w dniu 22 kwietnia  2015 broku około godziny 15.00 przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

W miesiącu poprzedzającym podanie do publicznej wiadomości niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Biesiekierz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%

Wójt Gminy Biesiekierzu
Andrzej Leśniewicz


PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Komendant Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Biesiekierz

W wyniku zamieszczonego na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu ogłoszenia o naborze na na stanowisko Komendanta Straży Gminnej w Biesiekierzu aplikacje w wymaganym terminie złożyło 7 kandydatów.

Złożone oferty rozpatrzyła Komisja powołana Zarządzeniem Nr 34/15 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 17 kwietnia 2015 r. w składzie:
- Waldemar MANIAK – przewodniczący
- Jan RODAK – członek
- Jan PASEK – członek

Po dokonaniu w dniu 20 kwietnia 2015 roku selekcji aplikacji, Komisja sporządziła zestawienie, z którego wynikało spełnianie przez kandydatów poszczególnych kryteriów postępowania konkursowego oraz złożenie kompletnych dokumentów. Na podstawie tego zestawienia Komisja dokonała uszeregowania kandydatów według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze, w sposób następujący:
1. Jan POŁUBOCZKO
2. Artur PAŁGAN
3. Rafał WOLIN
4. Ryszard PĘDZIŃSKI
5. Andrzej BIELECKI
6. Andrzej KOŚCIAŃSKI
7. Wojciech MADEJ

Po dokonanej przez komisję do przeprowadzenia naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej w Biesiekierzu ocenie poprawności i kompletności złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu, do drugiego etapu wyboru pracownika - rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowali się następujący kandydaci:
1. Jan POŁUBOCZKO
2. Artur PAŁGAN
3. Rafał WOLIN


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko KOMENDANTA STRAŻY GMINNEJ w BIESIEKIERZU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko Komendanta Straży Gminnej w Biesiekierzu został wybrany

Pan Jan Antoni POŁUBOCZKO
zamieszkały w Białogardzie

Uzasadnienie dokonanego wyboru: spełnienie wszystkich wymogów oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego związanego z organizowaniem i funkcjonowaniem straży gminnej.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 03.04.2015
Dokument oglądany razy: 2348