SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 05.05.2011, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano: INFORMACJA Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO REFERENTA ADMINISTRACYJNEGO W STRAŻY GMINNEJ W BIESIEKIERZU

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 23.05.2011

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 5 maja 2011 roku
w sprawie naboru kandydatów na 2 stanowiska urzędnicze
referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

I. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu administracji lub zarządzania
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów z pakietu Microsoft Office Basic, OpenOffice
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • nieposzlakowana opinia
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

II. Wymagania dodatkowe:

  • obsługa urządzeń biurowych
  • miła aparycja
  • komunikatywność
  • zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych
  • rzetelność, sumienność
  • znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych
  • znajomość i praktyczna praca przy pomocy programów „TRAFIK P” i „TRAFIK M”

III. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:

1. zapewnienie obsługi organizacyjnej Komendanta Gminnej Straży oraz prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:

  • przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu
  • prowadzenie ewidencji korespondencji
  • zamawianie, rejestrowanie i obieg druków mandatów karnych oraz ich pieczętowanie
  • przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków, zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, w celu złożenia wyjaśnień oraz zorganizowanie ich kontaktów z Komendantem Straży Gminnej bądź kierowanie ich do właściwego strażnika gminnego
  • prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych
  • prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Straż Gminną
  • zaopatrzenie w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne
  • prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych
  • analiza kosztów funkcjonowania Straży Gminnej oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych
  • bieżąca kontrola wpływów z mandatów karnych

2. Współdziałanie z Sądem Rejonowym w Koszalinie w zakresie składania wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia i wykonywania przez skazanych prac społecznie użytecznych

3. Prowadzenie dokumentacji z wykroczeń drogowych, w tym:

  • Wprowadzanie danych osobowych właścicieli pojazdów oraz sprawców wykroczeń do systemu „TRAFIC”
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie wystawionych mandatów karnych
  • Księgowanie wpłat z mandatów karnych
  • Składanie i odbieranie wniosków z CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców)
  • Obróbka i wytwarzanie dokumentacji z wykroczeń

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny
  • Życiorys (CV)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach) oraz kopie świadectw pracy
  • Kwestionariusz osobowy
  • Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
  • Podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska

Osoby zainteresowane mogą dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą komplet dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do 23 maja 2011r. do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Bisiekierzu lub na adres:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103
z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko referenta w Straży Gminnej”.

Dokumenty, które złożone zostaną lub wpłyną po wskazanym terminie - nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 05.05.2011
Dokument oglądany razy: 2042