KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko: opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 26.02.2015
Status: zakończony
Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 12 lutego 2015 roku
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
Wójt Gminy Biesiekierz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.
Stanowisko pracy: świetlica wiejska w Cieszynie,
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu,
Proponowany termin zatrudnienia: 02.03.2015r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie (preferowane pedagogiczne, artystyczne, sportowe)
- wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych),
- znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego, obsługa poczty elektronicznej),
- obsługa urządzeń biurowych,
- preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
- prawo jazdy.
II. WARUNKI PRACY
- miejsce wykonywania pracy: świetlica wiejska w Cieszynie, 76-039 Biesiekierz ;
- zatrudnienie w 1/2 etatu czasu pracy,
- obowiązuje 4-godzinna norma dobowa i przeciętnie 20-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
- praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;
- praca w świetlicy, ale wymagająca również wyjazdów służbowych;
- przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
- u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
- budynek jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- nadzór nad obiektem świetlicy,
- utrzymanie ładu i porządku w świetlicy i na terenie przyległym do świetlicy,
- organizowanie dla mieszkańców zajęć i imprez okolicznościowych o charakterze edukacyjnym, wychowawczym, kulturalnym, integracyjnym, profilaktycznym, opiekuńczym, sportowym i na rzecz rozwoju inicjatyw lokalnych,
- prowadzenie dziennika zajęć i sprawozdawczości,
- przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
- kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
- oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.
DOKUMENTY APLIKACYJNE:
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 26.02.2015r. do godz. 15:00 pod adresem:
Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103 (sekretariat, pok. 19)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne, stanowisko : Opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.
OTWARCIE OFERT:
nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 20) w dniu 27.02.2014 r. o godz. 10:00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu (Zarządzenie Wójta Gminy Biesiekierz w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym telefonicznie poinformowane.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one wysłane pocztą.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań oraz procedury naboru i spraw formalnych
Sekretarz Gminy - Waldemar Maniak, tel. 94 31 80 959; kom. 605 571 065;
Wójt Gminy Biesiekierz
Andrzej Leśniewicz
Biesiekierz dn. 04.03.2015r.
Informacja o wynikach naboru
Informujemy, że w wyniku przeprowadzonych rozmów z kandydatami na ww. stanowisko pracy spośród kandydatów wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w pracy z dziećmi oraz spełnia wymogi oferty o naborze, które dają podstawę do zatrudnienia na ww. stanowisku posiada Pani Izabela Jóźwiak.
Biorąc powyższe pod uwagę oraz mając na uwadze konieczność obsadzenia pracownika na ww. stanowisku - Komisja stwierdza zakończenie procedury naboru na ww. stanowisko i informuje, że na stanowisko została wybrana:
Pani Izabela Jóźwiak
Wójt Gminy Biesiekierz
Andrzej Leśniewicz
Publikacja dnia: 13.02.2015