SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 26.02.2015

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 12 lutego 2015 roku
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Wójt Gminy Biesiekierz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.

Stanowisko pracy: świetlica wiejska w Cieszynie,
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu,
Proponowany termin zatrudnienia: 02.03.2015r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  4. wykształcenie min. średnie (preferowane pedagogiczne, artystyczne, sportowe)
  5. wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych),
  6. znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego, obsługa poczty elektronicznej),
  7. obsługa urządzeń biurowych,
  8. preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  9. komunikatywność,
  10. dyspozycyjność,
  11. zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
  12. prawo jazdy.

II. WARUNKI PRACY

  1. miejsce wykonywania pracy: świetlica wiejska w Cieszynie, 76-039 Biesiekierz ;
  2. zatrudnienie w 1/2 etatu czasu pracy,
  3. obowiązuje 4-godzinna norma dobowa i przeciętnie 20-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
  4. praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;
  5. praca w świetlicy, ale wymagająca również wyjazdów służbowych;
  6. przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
  7. u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  8. budynek jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  1. nadzór nad obiektem świetlicy,
  2. utrzymanie ładu i porządku w świetlicy i na terenie przyległym do świetlicy,
  3. organizowanie dla mieszkańców zajęć i imprez okolicznościowych o charakterze edukacyjnym, wychowawczym, kulturalnym, integracyjnym, profilaktycznym, opiekuńczym, sportowym i na rzecz rozwoju inicjatyw lokalnych,
  4. prowadzenie dziennika zajęć i sprawozdawczości,
  5. przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.


IV. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  6. kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
  7. kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
  8. oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych  z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 26.02.2015r. do godz. 15:00 pod adresem:
Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103 (sekretariat, pok. 19)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne, stanowisko : Opiekun świetlicy wiejskiej w Cieszynie
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.

OTWARCIE OFERT:
nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 20) w dniu 27.02.2014 r. o godz. 10:00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu (Zarządzenie Wójta Gminy Biesiekierz w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym telefonicznie poinformowane.

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one wysłane pocztą.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań oraz procedury naboru i spraw formalnych
Sekretarz Gminy - Waldemar Maniak, tel. 94 31 80 959; kom. 605 571 065;

Wójt Gminy Biesiekierz
Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz dn. 04.03.2015r.

Informacja o wynikach naboru

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonych rozmów z kandydatami na ww. stanowisko pracy spośród kandydatów wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w pracy z dziećmi oraz spełnia wymogi oferty o naborze, które dają podstawę do zatrudnienia na ww. stanowisku posiada Pani Izabela Jóźwiak.
Biorąc powyższe pod uwagę oraz mając na uwadze konieczność obsadzenia pracownika na ww. stanowisku - Komisja stwierdza zakończenie procedury naboru na ww. stanowisko i informuje, że na stanowisko została wybrana:

Pani Izabela Jóźwiak

Wójt Gminy Biesiekierz
Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 13.02.2015
Dokument oglądany razy: 1642