SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 09.01.2015

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 24 grudnia 2014 roku
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
samodzielne stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Wymiar czasu pracy: 1 etat,
Proponowany termin zatrudnienia: 15.01.2015r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
5) wykształcenie wyższe - przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych;
6) staż pracy – minimum 5 lat;
7) doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych;
8) ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych;
9) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
10) znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;
11) znajomość zagadnień realizacji inwestycji w szczególności opracowania kompletnej dokumentacji inwestycyjnej i kontroli przebiegu zadania inwestycyjnego wraz z jego dokumentowaniem.
12) znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane – doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, w szczególności w przedmiocie zamówień publicznych i inwestycji;
2) preferowane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
3) znajomość przepisów ustaw z zakresu prawa samorządowego, w szczególności przepisów prawnych regulujących ustrój, kompetencje i finanse publiczne samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, prawa inwestycyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz aktów wykonawczych do nich;
4) umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność negocjowania;
5) umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu Gminy na zewnątrz;
6) ogólna znajomość polityki regionalnej UE i zasad realizacji programów finansowanych ze środków zewnętrznych;
7) posiadanie znajomości dyrektyw unijnych w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych;
8) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy oraz zagadnień merytorycznych będących w kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy;
9) znajomość obsługi sieci teleinformatycznej, w tym obsługa zasobów programowych Urzędu;
10) prawo jazdy kat. B.

3. WARUNKI PRACY
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103;
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy i miesięcznym okresie rozliczeniowym;
4) praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, ale wymagająca również wyjazdów służbowych;
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą o zamówieniach publicznych;
2) współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami samodzielnymi Urzędu w zakresie zamówień publicznych i inwestycji;
3) nadzór i koordynacja działań komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie przestrzegania zapisów ustawy o zamówieniach publicznych;
4) wspieranie pracowników komórek organizacyjnych Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej;
5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej do wybranych zadań publicznych;
6) udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowywania, przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
7) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie realizacji zamówień publicznych do 30 tys. euro;
8) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w tym do 30 tys. euro;
9) przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnej;
10) nadzór nad przebiegiem zadań inwestycyjnych.

5.WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny;
2) życiorys(CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
10) inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych  z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 09.01.2015r. do godz. 15:00 pod adresem:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz 103 (sekretariat, pok. 19)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne, samodzielne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 20) w dniu 12.01.2014 r. o godz. 10:00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu (Zarządzenie Nr Wójta Gminy Biesiekierz w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Biesiekierzu oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje w zakresie wymagań i zadań oraz procedury naboru i spraw formalnych, można uzyskać pod numerem telefonu:
Sekretarz Gminy - Waldemar Maniak, tel. 943 180 959; kom. 605 571 065;

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Komisja Konkursowa informuje, że w ustalonym terminie, tj. do 09.01.2015 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu ofertę złożyło 6 kandydatów tj,:
1. Anna Adamczyk
2. Maciej Szczepański
3. Dorota Szarkowska
4. Andrzej Chojnacki
5. Irena Karasiewicz
6. Elżbieta Chludzińska

Po dokonaniu analizy złożonych dokumentów - Komisja wybrała następujących kandydatów, uszeregowanych według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze zadecydowała, że z trzema Kandydatami tj.:
1. Panią Anną Adamczyk
2. Panem Maciejem Szczepańskim
3. Panią Dorotą Szarkowską
zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.


Informacja o wynikach naboru na samodzielne stanowisko
specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonych rozmów z kandydatami na ww. stanowisko pracy, spośród kandydatów jedynie Pan Maciej Szczepański posiada wszystkie wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w pracy samorządowej i spełnia wymogi oferty o naborze, które dają podstawę do zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
Biorąc powyższe pod uwagę oraz mając na uwadze konieczność wykonania terminowych prac na stanowisku – Komisja stwierdza zakończenie procedury naboru na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych i inwestycji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu i informuje, że na stanowisko został wybrany:

Pan Maciej Szczepański

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 24.12.2014
Dokument oglądany razy: 2416