KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko ds. obsługi biura rady w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 12.02.2025
Status: zakończony
Biesiekierz, 30.01.2025 r.
Nasz znak: UG.OR.Kd.2111.4.2025.KN
WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. obsługi biura rady w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103
Kancelaria znajduje się w oddziale zamiejscowym w Bibliotece Publicznej w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura rady w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) obywatelstwo polskie / wymagania określone w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
2) nieposzlakowana opinia;
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie średnie lub wyższe z minimum 2-letnim stażem pracy w administracji publicznej;
6) prawo jazdy kat. B.
• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość ustaw:
- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465);
- z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902);
2) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji;
3) umiejętność:
- komunikacji interpersonalnej i odporności na stres,
- organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole,
- szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się,
4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady oraz jej Komisji;
2) podejmowanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracą Rady;
3) wykonywanie prac przygotowawczych i organizacyjnych związanych z sesjami Rady i posiedzeniami Komisji, protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań radnych;
4) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
5) prowadzenie rejestru uchwał Rady, zarządzeń Wójta i zbioru przepisów gminnych;
6) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady;
7) przesyłanie uchwał do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej;
8) przekazywanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa uchwał Rady, zarządzeń Wójta będących aktami prawa miejscowego;
9) współdziałanie w zakresie organizacji szkoleń radnych;
10) wykonywanie ustawowych czynności dotyczących tworzenia, łączenia i reorganizacji sołectw, udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i organów samorządu wiejskiego oraz współdziałania sołectw z organami gminy;
11) współdziałanie przy organizowaniu konsultacji społecznych zarządzonych przez Radę oraz wykonywanie czynności, związanych z kompetencjami Rady dotyczącymi przeprowadzania referendów;
12) ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnienie udziału w nich przedstawicieli organów, zgodnie z tematyką zebrania;
13) koordynowanie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej;
14) publikacja aktów prawnych w Bazie Aktów Własnych.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103,
2) czas pracy: pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami;
3) umowa o pracę,
4) w przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko przed nawiązaniem stosunku pracy kandydat zobowiązuje się dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy;
5) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
b) o posiadanym obywatelstwie polskim;
c) o posiadanym prawie jazdy kat. B;
d) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.pl) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135).
8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 12.02.2025 r. do godz. 14:00,
a) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura rady w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, który znajduję się w oddziale zamiejscowym w Bibliotece Publicznej w Biesiekierzu , 76-039 Biesiekierz 13 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13,
2) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe.
1) kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
2) oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
3) kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,
4) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
5) informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.
Uwaga:
Pracodawca w przypadku stwierdzenia braku wolnego stanowiska urzędniczego w każdym czasie może uchylić ogłoszenie o naborze ze skutkiem zakończenia procedury naboru.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 943180955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Biesiekierz, dnia 19.02.2025 r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Panią Klaudię Kokoszko
Biesiekierz, 21.02.2025 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko wybrano
Panią Klaudię Kokoszko
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja konkursowa dokonała oceny merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych i stwierdziła, że kandydatka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
Pani Klaudia Kokoszko uzyskał wysoką ocenę rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się znajomością zagadnień i przepisów prawa związanych z realizacją zadań. Ponadto pracował na stanowisku ds. obsługi biura rady, dlatego posiada doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym.
Wybrana kandydatka jest osobą kreatywną, pewną siebie, otwartą i komunikatywną, co rokuje na rzetelne wykonywanie obowiązków na przedmiotowym stanowisku. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole oraz skutecznego zarządzania czasem pracy.
W związku z powyższym Pani Klaudia Kokoszko została wskazana przez Komisję Rekrutacyjną oraz wybrana na kandydatkę do zatrudnienia na stanowisko ds. obsługi biura rady.
Publikacja dnia: 30.01.2025