SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. promocji i komunikacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 06.02.2025

Status: zakończony

Biesiekierz, 24.01.2025 r.
Nasz znak: UG.OR.Kp.2111.2.2025.KN

Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. promocji i komunikacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. promocji i komunikacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) obywatelstwo polskie / wymagania określone w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
2) nieposzlakowana opinia;
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie wyższe z minimum 1,5 -letnim stażem pracy w administracji publicznej.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) bardzo dobra umiejętność precyzyjnego, szybkiego i zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie;
2) umiejętność pozyskiwania danych, tworzenia analiz i zestawień oraz opracowań ze źródeł publicznych;
3) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji;
4) umiejętność:
- komunikacji interpersonalnej i odporności na stres,
- organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole,
- szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się,
5) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dyspozycyjność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowanie udziału władz Gminy w imprezach, wydarzeniach, uroczystościach, zgodnie z charakterem uroczystości;
2) udział w ww. uroczystościach w celach promocyjnej obsługi przedstawicieli władz Gminy lub reprezentując Gminę;
3) sporządzanie oraz upowszechnianie artykułów promocyjnych oraz notatek prasowych, w szczególności z wydarzeń oraz uroczystości, w których udział brali przedstawiciele władz gminy, jak również organizowanych przez Urząd Gminy;
4) gromadzenie materiałów, sporządzanie i publikowanie sprawozdań międzysesyjnych z działalności Wójta;
5) analiza artykułów, publikacji, zdjęć i innych informacji umieszczanych m.in. w serwisach internetowych pod kątem promocji i wizerunku Gminy lub jej przedstawicieli;
6) gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę;
7) współpraca z samorządowymi instytucjami kultury i jednostkami oraz organizacjami społecznymi w obszarach kultury, sportu i turystyki, promocji Gminy;
8) organizacja, współorganizacja imprez, wydarzeń i uroczystości gminnych;
9) zarządzanie promocyjnym zasobem cyfrowym (zdjęcia, artykuły, multimedia);
10) redagowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym:
a) Facebook,
b) strona internetowa Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
c) drukowany kwartalnik informacyjny Urzędu Gminy w Biesiekierzu,
d) tematyczne materiały, ulotki, katalogi, broszury itp.,
11) poszukiwanie i upowszechnianie informacji w zakresie pozyskiwania środków bezzwrotnych na działania związane m.in. z rozwojem, promocją, kulturą, oświatą i sportem;
12) opracowywanie projektu budżetu oraz realizacja planu finansowego w zakresie działalności;
13) opracowanie, wdrożenie i monitoring celów zawartych w Programie współpracy z organizacjami pozarządowymi;
14) współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym ogłaszanie, rozstrzyganie oraz rozliczanie umów zawartych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, w szczególności dotacji oraz inicjatyw lokalnych;
15) nadzór i analiza efektywności, celowości, działalności partnerstw, członkostwa Gminy w organizacjach pozarządowych.

5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103,
2) czas pracy - 3/4 wymiaru czasu pracy, 30 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami,
3) umowa o pracę,
4) w przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko przed nawiązaniem stosunku pracy kandydat zobowiązuje się dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
b) o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
c) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.pl) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135).

8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 06.02.2025 r. do godz. 14:00,
2) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji i komunikacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, który znajduję się w oddziale zamiejscowym w Bibliotece Publicznej w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13,
3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.
1) oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 943180955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.


Biesiekierz, dnia 28.01.2025 r.

Sprostowanie ogłoszenia

Poprawia się ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w którym wprowadza się sprostowanie stanowiska pracy ze stanowiska „ds. komunikacji” na stanowisko „ds. promocji i komunikacji”.
Zmiana sprostowania nastąpiła w związku z wejściem w życie nowego regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Biesiekierzu wprowadzonego Zarządzeniem Nr 102/2025 z dnia 23.01.2025 r., z mocą obowiązującą od dnia 01.02.2025 r.


Biesiekierz, dnia 11.02.2025 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Pan Tomasz Wojciechowski


Biesiekierz, 17.02.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany Pan:

Tomasz Wojciechowski

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja konkursowa dokonała oceny merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych i stwierdziła, że kandydat spełnił wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Pan Tomasz Wojciechowski uzyskał wysoką ocenę rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazał się znajomością zagadnień i przepisów prawa związanych z realizacją zadań. Ponadto pracował na stanowisku ds. promocji, dlatego posiada doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym. Pan Tomasz Wojciechowski wykazał się zdolnością do generowania nowych, oryginalnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań, co gwarantuje rzetelne  wykonywanie obowiązków na stanowisku ds. promocji i komunikacji.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 24.01.2025
Dokument oglądany razy: 314