KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 23.01.2025
Status: zakończony
Biesiekierz, 10.01.2025 r.
Nasz znak: UG.OR.Kp.2111.1.2025.KN
Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
2) nieposzlakowana opinia;
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 9-miesiącznym stażem pracy w administracji;
6) prawo jazdy kat. B.
• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość ustaw:
- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.);
- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572);
- z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1320);
2) biegłe posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, w tym umiejętność sprawnego redagowania i formowania tekstów oraz arkuszem kalkulacyjnym
np. Microsoft Excel, w tym tworzenie raportów, zestawień, analiz danych
- ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji;
3) umiejętność:
- stosowania i interpretacji wewnętrznych aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku;
- analizowania danych statystycznych i formułowania wniosków;
- komunikacji interpersonalnej;
- organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się;
4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- wysoka kultura osobista;
- kreatywność;
- punktualność;
- systematyczność;
- skrupulatność;
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań inwestycyjnych i remontów oraz szacowanie ich kosztów;
2) opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji;
3) udział w przygotowywaniu umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych;
4) bieżąca obsługa korespondencji z mieszkańcami, dysponentami sieci, instytucjami i innymi stronami zainteresowanymi realizacją zadań inwestycyjnych;
5) koordynacja prac związanych z realizacją inwestycji;
6) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;
7) udział w czynnościach związanych z odbiorami zadań inwestycyjnych;
8) monitorowanie realizacji prowadzonych inwestycji i remontów w wymiarze rzeczowym;
9) opracowywanie planów przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym i nadzór nad ich realizacją;
10) prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej dot. administrowanych obiektów budowlanych;
11) prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi dot. stanu technicznego budynków oraz przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książkach obiektów budowlanych;
12) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury, w tym analiza zużycia energii elektrycznej, wody, gazu itp.;
13) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i udział w ich przebiegu;
14) przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie spraw wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych;
15) opracowywanie lub współuczestniczenie w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103;
2) czas pracy: pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami;
3) umowa o pracę;
4) w przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko przed nawiązaniem stosunku pracy kandydat zobowiązuje się dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Biesiekierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem przebiegu pracy zawodowej oraz podpisanym oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
b) o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
c) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
f) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.pl) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o którym mowa w w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135)
8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 23.01.2025 r. do godz. 14:00,
2) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, który znajduję się w oddziale zamiejscowym w Bibliotece Publicznej w Biesiekierzu , 76-039 Biesiekierz 13 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13,
3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe
1) oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem;
2) kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
3) w CV należy podać numer telefonu w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów;
4) informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 601 173 896, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Biesiekierz, dnia 28.01.2025 r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
p. Katarzyna Przegendza
Biesiekierz, 29.01.2025 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani:
Katarzyna Przegendza
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja konkursowa dokonała oceny merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych i stwierdziła, że kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Pani Katarzyna Przegendza uzyskała wysoką ocenę rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się znajomością zagadnień i przepisów prawa związanych z realizacją zadań. Ponadto pracowała na stanowisku ds. inwestycji i remontów, dlatego posiada doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym. Pani Katarzyna Przegendza jest osobą kreatywną, spokojną i komunikatywną, co gwarantuje rzetelne wykonywanie obowiązków na stanowisku ds. inwestycji i remontów.
Publikacja dnia: 10.01.2025