SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 05.06.2024

Status: zakończony

 Biesiekierz, 22.05.2024 r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.3.2024.KM

Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
5) co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku z wykonywanym zakresem zadań określonym w ogłoszeniu o naborze,
6) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawa
o gospodarce nieruchomościami,
7) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość przepisów związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy tj.: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
2) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna biegła znajomość programów Microsoft (Word, Excel),
3) posiadanie wiedzy i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki gruntami,
4) umiejętności:
- komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
- szybkie pozyskiwanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się,
- podejmowania decyzji,
- organizacji pracy w zespole,
- organizacji pracy własnej,
5) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- efektywna komunikacja werbalna,
- odpowiedzialność,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) sprzedaż, zamiana, przejęcia, komunalizacja, nabywanie nieruchomości,
2) dzierżawa, najem, udostępnianie i użyczanie nieruchomości,
3) podziały, rozgraniczenia i scalenia nieruchomości,
4) deklaracje za podatek od nieruchomości Gminy Biesiekierz,
5) służebności przesyłu,
6) opłata adiacencka,
7) trwały zarząd,
8) użytkowanie wieczyste,
9) zezwolenia na zakładanie, przeprowadzanie i wykonanie na nieruchomościach urządzeń technicznych,
10) wykonywanie prawa pierwokupu,
11) sprawozdania, informacje, ewidencja, spisy dotyczące mienia komunalnego,
12) przygotowywanie dokumentacji związanej z pracą w gospodarstwie rolnym i posiadanych gruntach rolnych,
13) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne,
14) zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
15) szkody w rolnictwie,
16) administrowanie łowiectwem, plany łowieckie.

5. Warunki pracy na stanowisku

1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103,
2) czas pracy - pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami,
3) umowa o pracę,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
5) pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób
poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
b) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy);
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.pl) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Termin i miejsce składania dokumentów

1) dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 05.06.2024 r. do godz. 14:00,
2) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103,
3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe

1) oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 943180955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.


Biesiekierz, dnia 07.06.2024 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko i imię
1. Ryśkiewicz Anna


Biesiekierz, dnia 11.06.2024 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana

Anna Ryśkiewicz

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska. Kandydatka spełniła określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne do zatrudnienia.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 22.05.2024
Dokument oglądany razy: 528