SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 14.12.2023

Status: zakończony

Biesiekierz, 30.10.2023 r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.6.2023.KM

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Biesiekierz
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. zarządzania nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe inżynierskie lub ekonomiczne lub administracyjne,
5) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe zbieżne z zakresem zadań wykonywanych na proponowanym stanowisku,
6) prawo jazdy kat. B.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem analizy efektywności remontów i inwestycji, przeprowadzaniem postępowań zakupowych (analiza rynku, redagowanie warunków umowy) – ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na drugim etapie rekrutacji,
2) biegłe posługiwanie się edytorem tekstu oraz arkuszem kalkulacyjnym np. pakiet Microsoft Office - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na drugim etapie rekrutacji,
3) umiejętność:
- stosowania i interpretacji wewnętrznych aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,
- analizowania danych statystycznych i formułowania wniosków,
- komunikacji interpersonalnej,
- organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole,
4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- kreatywność,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dyspozycyjność,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Obsługa administracyjna
1.1. opracowywanie regulaminów, wzorów umów i innych dokumentów dotyczących wykorzystania obiektów,
1.2. opracowywanie uchwał, zarządzeń, jeśli są wymagane (np. uchwał dotyczących regulaminów, zarządzeń dotyczących stawek wynajmów i innego wykorzystania).
2. Obsługa eksploatacyjna
2.1. analizowanie i zlecanie potrzeb (analiza rynku, przygotowanie dokumentów z akceptacją radcy prawnego i Skarbnika, wybór wykonawcy, podpisanie umowy), nadzór i rozliczanie wykonania umów w zakresie dostawy usług komunalnych tj. wody, gazu, ciepła, prądu, wywozu śmieci i usług (np. ochrony) oraz innych związanych z bieżącymi kosztami utrzymania,
2.2. prowadzenie rejestrów ww. dokumentów oraz kosztów,
2.3. doradztwo w zakresie ograniczania kosztów, w tym w zakresie rozwiązań organizacyjnych lub technologicznych,
2.4. okresowa kontrola bieżącego wykorzystania i stanu technicznego obiektów oraz urządzeń.
3. Nadzór techniczny
3.1. zapewnienie okresowych przeglądów nieruchomości (m.in. rocznych, pięcioletnich), w tym udział w ww. przeglądach oraz realizacja zaleceń wynikających z tych przeglądów,
3.2. zapewnienie przeglądów instalacji wewnętrznych i urządzeń (piece, kuchenki, lodówki, sprzęt RTV, oświetlenie itp.),
3.3. analizowanie potrzeb, zlecanie, nadzór i rozliczanie wykonania umów w zakresie bieżącej konserwacji i remontów obiektów oraz instalacji,
3.4. przygotowanie obiektów do sezonu grzewczego,
3.5. prowadzenie elektronicznych książek obiektów budowlanych,
3.6. prowadzenie wszelkiej dokumentacji technicznej, napraw, awarii.
4. Obsługa finansowa
4.1. merytoryczny opis płatności dla dostawców usług komunalnych i usług związanych z obiektami,
4.2. planowanie budżetu w zakresie realizacji czynności opisanych w pkt 2-3,
4.3. udział w inwentaryzacji.
5. Wynajmowanie i użyczanie obiektów
5.1. prowadzenie kalendarza wynajmów obiektów sportowych i świetlic wiejskich,
5.2. przygotowywanie, podpisywanie i rozliczanie umów dot. wynajmów,
5.3. udział w przekazywaniu i odbieraniu wynajmowanych i zwracanych obiektów ze sprawdzeniem stanu ilościowego i technicznego obiektu i wyposażenia.

5. Warunki pracy na stanowisku:

1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103 oraz teren Gminy Biesiekierz;
2) czas pracy - pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami;
3) umowa o pracę;
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
5) praca pod presją czasu;
6) pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
b) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy);
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Termin i miejsce składania dokumentów.

1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 14.12.2023r. do godz. 13:00.
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.

1) Oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem.
2) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
3) W CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów.
4) Dodatkowe informacje na temat naboru udziela pracownik ds. inwestycji – tel. 94 3180963.
5) Informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 3180955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.

Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, dnia 22.12.2023 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko i imię
1. Kania Marcin

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 28.12.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany

Pan Marcin Kania

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pan Marcin Kania wykazał się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska. Kandydat spełnił określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne do zatrudnienia.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 30.11.2023
Dokument oglądany razy: 294