SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 04.12.2013

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 19 listopada 2013 roku
w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowiska urzędnicze
  obsługi sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Biesiekierzu

1. Wymiar zatrudnienia:

  • etat (40 godzin tygodniowo).

2. Warunki pracy:

  • umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.

3. Wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne,
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
  • wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),
  • znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
  • biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego; obsługujących pocztę elektroniczną),
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • komunikatywność,
  • zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
  • prawo jazdy.

4. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:

  • zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
  • przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji,
  • prowadzenie ewidencji delegacji,
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  • prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i zawartych umów,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników - książka wyjść służbowych i prywatnych,
  • przyjmowanie zgłoszeń o planowanej organizacji zbiórek publicznych i zgromadzeń, prowadzenie postępowania decyzyjnego,
  • przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
  • wywieszanie na tablicach ogłoszeń pism sądowych podlegających podaniu do publicznej wiadomości
  • przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,
  • wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę,
  • zaopatrzenie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
  • prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  • wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia::

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
  • kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
  • oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Biesiekierzu z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Biesiekierzu”, w nieprzekraczalnym terminie do 4 grudnia 2013r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz

 


 

Biesiekierz 30 grudnia 2013 roku

Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze
obsługi sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Biesiekierzu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana:

  • Pani Izabela Janczak

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
złożenie oferty zawierającej komplet wymaganych dokumentów, spełnienie wymogów merytorycznych i formalnych oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia zawodowego związanego ze stanowiskiem oraz bardzo dobre zaprezentowanie się podczas prowadzonych z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Marian Hermanowicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 19.11.2013
Dokument oglądany razy: 2983