SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. sekretariatu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 12.05.2023

Status: zakończony

Biesiekierz, 28.04.2023 r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.3.2023.KM

 

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. sekretariatu w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

 

1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska

Stanowisko urzędnicze ds. sekretariatu w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku)

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) staż pracy: minimum 2 lata w administracji samorządowej,
6) nieposzlakowana opinia,
7) biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel) oraz podstawowych urządzeń biurowych,
8) umiejętność sporządzania pism, protokołów, notatek,
9) znajomość zasad savoir – vivre w kontaktach z petentami i pracownikami Urzędu Gminy,
10) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
11) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
a. Ustawa o ochronie danych osobowych,
b. Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
c. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
d. Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
e. Ustawa o samorządzie gminnym,
f. Ustawa o pracownikach samorządowych,

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku)

1) komunikatywność,
2) dyspozycyjność,
3) kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,
5) prawo jazdy kat. B,
6) wysoka kultura osobista,
7) umiejętność samodzielnej organizacji,
8) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi;
2) przyjmowanie, wysyłanie, rozdzielanie, ewidencjonowanie korespondencji w systemie tradycyjnym (papierowym) i elektronicznym (email oraz ePUAP);
3) obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami;
4) prowadzenie ewidencji delegacji;
5) przyjmowanie zgłoszeń o planowanej organizacji zbiórek publicznych i zgromadzeń, prowadzenie postępowania decyzyjnego;
6) obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Kierownictwo;
7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych oraz zamawianie literatury fachowej dla pracowników;
8) wywieszanie na tablicach zawiadomień, ogłoszeń i pism podlegających podaniu do publicznej wiadomości;
9) prowadzenie kalendarza spotkań Wójta;
10) wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę;
11) zaopatrzenie urzędu w niezbędne materiały biurowe i kancelaryjne;
12) prowadzenie ewidencji umów, skarg, wniosków i petycji;
13) przyjmowanie akt do archiwum zakładowego ze stanowisk pracy;
14) szkolenie pracowników urzędu w zakresie instrukcji kancelaryjnej, zasad archiwizowania oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt;
15) wypożyczanie akt;
16) współpraca z Archiwum Państwowym w Koszalinie w zakresie brakowania akt, oceny przydatności akt (ekspertyzy), sprawozdawczości i innych.

5. Warunki pracy na stanowisku

1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103, budynek piętrowy bez windy, stanowisko pracy na piętrze;
2) czas pracy - pełny wymiar czasu pracy, 40 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami;
3) umowa o pracę;
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
5) praca pod presją czasu;
6) pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781)”;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
b) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy);
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru;
7) osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Termin i miejsce składania dokumentów

1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 12.05.2023r., do godz. 14:00.
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. sekretariatu”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe

1) Oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem.
2) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
3) W CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów.
4) Dodatkowe informacje na temat naboru udziela pracownik ds. kadr i płac – tel. 943180951.
5) Informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.eu) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej, jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, dnia 17.05.2023 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko i imię
1. Kapszewicz Angelika

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 18.05.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani

Angelika Kapszewicz

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Angelika Kapszewicz wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska. Kandydatka spełniła określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne do zatrudnienia.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 28.04.2023
Dokument oglądany razy: 547