SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 15.05.2023

Status: zakończony

Biesiekierz, 28.04.2023 r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.4.2023.KM

 

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

 

1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska

Stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku)

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe lub średnie,
5) staż pracy: minimum 2 lata w sektorze publicznym na stanowisku związanym z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym i sprawami wojskowymi,
6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
7) biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel).

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku)

1) znajomość przepisów i ustaw niezbędnych do pracy na stanowisku ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
2) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, umiejętność organizacji i planowania pracy, umiejętność samodzielnego działania, w tym pod presją czasu, umiejętność współpracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,
3) znajomość instrukcji kancelaryjnej,
4) komunikatywność werbalna i pisemna,
5) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność, asertywność,
6) ukończenie studiów podyplomowych lub kursu z zakresu zarządzania kryzysowego i reagowania w przypadku katastrof,
7) posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do dokumentów o klauzuli „POUFNE”,
8) doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami mobilizacji oraz wiedzę z zakresu zasad postępowania z dokumentami niejawnymi,
9) dyspozycyjność,
10) prawo jazdy kat. B.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) współdziałanie z organami wojskowymi w ramach powszechnego obowiązku obrony,
2) ogłaszanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych,
3) udział w przygotowaniu poboru i uczestnictwo w pracach Komisji Poborowej,
4) uznawanie poborowych za jedynych żywicieli rodzin, przyznawanie zasiłków członkom rodziny żołnierza,
5) przygotowywanie zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony,
6) przygotowywanie decyzji o przeznaczeniu nieruchomości lub rzeczy ruchomej na cele świadczeń rzeczowych na rzecz obronności,
7) organizacja i przeprowadzanie akcji kurierskich,
8) opracowanie i aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz planu obrony cywilnej gminy i gminnych jednostek organizacyjnych,
9) przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania alarmowania ludności oraz systemu wykrywania skażeń,
10) tworzenie i szkolenie formacji obrony cywilnej,
11) planowanie i realizacja zaopatrzenia organów i formacji OC w sprzęt, środki, umundurowanie oraz prowadzenie magazynu sprzętu OC,
12) pełnienie dyżurów ćwiczebnych,
13) opracowanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią,
14) wykonywanie innych zadań dotyczących ochrony przeciwpożarowej, ochrony przeciwpowodziowej, w tym utrzymanie gminnego magazynu przeciwpowodziowego zgodnie z zaleceniami Wójta, działanie w celu zapobiegania skutkom klęski żywiołowej i ich usuwania przy pomocy prowadzonego przez Wójta Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
15) realizowanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, w tym m.in opracowanie gminnego planu reagowania kryzysowego, wykonywanie czynności związanych z powołaniem i organizacją pracy Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
16) sporządzanie branżowych lub tematycznych sprawozdań statystycznych i analiz dla GUS, urzędów oraz innych instytucji,
17) działanie w celu zapobiegania skutkom klęski żywiołowej ich usuwania przy pomocy prowadzonego przez wójta Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
18) wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu.

5. Warunki pracy na stanowisku

1) miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103,
2) czas pracy - 1/2 wymiaru czasu pracy, 20 godz. tygodniowo; w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami,
3) umowa o pracę,
4) praca przy komputerze do 4 godzin,
5) praca pod presją czasu,
6) pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781)”,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie,
6) niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
b) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu) oraz że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru,
7) osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Termin i miejsce składania dokumentów

1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 15.05.2023r., do godz. 14:00.
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej, zarzadzania kryzysowego i spraw obronnych”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy, Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe

1) Oferty niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem.
2) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
3) W CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz adres, na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów.
4) Dodatkowe informacje na temat naboru udziela pracownik ds. kadr i płac – tel. 943180951.
5) Informacje o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.eu) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej, jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, dnia 17.05.2023 r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE
NABORU NA WOLNE STANOWISKO

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy
do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko i imię
1. Dobroń Dariusz

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 19.05.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany Pan

Dariusz Dobroń

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pan Dariusz Dobroń wykazał się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska. Kandydat spełnił określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne do zatrudnienia.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 28.04.2023
Dokument oglądany razy: 413