KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko: referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 27.02.2013
Status: zakończony
Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 13 lutego 2013 roku
w sprawie naboru kandydatów na 2 stanowiska urzędnicze
referent ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
1. Wymiar zatrudnienia:
- etat (40 godzin tygodniowo).
2. Warunki pracy:
- umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwościa zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.
3. Wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, postępowanie egzekucyjne w administracji),
- znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
- biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego; obsługujących pocztę elektroniczną min.),
- znajomość i praktyczna praca przy pomocy programów „TRAFIK P” i „TRAFIK M”,
- obsługa urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
- prawo jazdy.
4. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:
a) zapewnienie obsługi organizacyjnej Komendanta Gminnej Straży oraz prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu
- prowadzenie ewidencji korespondencji
- zamawianie, rejestrowanie i obieg druków mandatów karnych oraz ich pieczętowanie
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków, zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, w celu złożenia wyjaśnień oraz zorganizowanie ich kontaktów z Komendantem Straży Gminnej bądź kierowanie ich do właściwego strażnika gminnego
- prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych
- prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia
- bieżąca kontrola wpływów z mandatów karnych
b) Współdziałanie z Sądem Rejonowym w Koszalinie w zakresie składania wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia i wykonywania przez skazanych prac społecznie użytecznych
c) Prowadzenie dokumentacji z wykroczeń drogowych, w tym:
- Wprowadzanie danych osobowych właścicieli pojazdów oraz sprawców wykroczeń do systemu „TRAFIC”
- Ewidencjonowanie i rozliczanie wystawionych mandatów karnych
- Księgowanie wpłat z mandatów karnych
- Składanie i odbieranie wniosków z CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców)
- Obróbka i wytwarzanie dokumentacji z wykroczeń
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
- kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
- oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Biesiekierzu z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko referenta w Straży Gminnej”, w nieprzekraczalnym terminie do 27 lutego 2013r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz
Biesiekierz 28 lutego 2013 roku
Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów
na stanowisko
referent do spraw kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
W wyniku ogłoszenia o naborze na wyżej wymienione stanowisko pracy aplikacje w wymaganym terminie przesłało 18 kandydatów.
Złożone oferty rozpatrzyła Komisja powołana Zarządzeniem Nr 4/2013 Wójta Gminy Biesiekierz z dnia 13 lutego 2013 r. w składzie:
- Waldemar Maniak – przewodniczący
- Krzysztof Płachta – członek
- Anna Głuszek - członek
Po dokonaniu selekcji ofert Komisja sporządziła zestawienie, z którego wynikało spełnianie przez kandydatów poszczególnych kryteriów postępowania konkursowego oraz złożenie kompletnych dokumentów. Na podstawie zestawienia Komisja dokonała wyboru 5 kandydatów i uszeregowania ich według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze w sposób następujący:
- Sylwia GIERSZEWSKA
- Dominik WĘGRZYNEK
- Emilia PIOTRZKOWSKA
- Bartłomiej SZOSTAK
- Krzysztof GLANC
W wyniku wyłonienia 5 kandydatów spełniających najwyższe kryteria, członkowie komisji powołanej do przeprowadzenia naboru zadecydowali, że z wytypowanymi kandydatami zostanie dodatkowo w dniu 1 marca 2013 roku przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
/-/ Komisja
Biesiekierz 1 marca 2013 roku
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko
referent do spraw kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko zostali wybrani:
- Pan Dominik WĘGRZYNEK - zamieszkały w Biesiekierz
- Pani Emilia PIOTRZKOWSKA - zamieszkała w Starych Bielicach
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
złożenie oferty zawierającej komplet wymaganych dokumentów, spełnienie wymogów merytorycznych i formalnych oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia zawodowego związanego ze stanowiskiem oraz bardzo dobre zaprezentowanie się podczas prowadzonych z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Marian Hermanowicz
Publikacja dnia: 13.02.2013