SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. rolnictwa

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 26.09.2022

Status: zakończony

Biesiekierz, 09.09.2022r.
Znak sparwy: UG.Or.KADR.2111.11.2022.BK

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. rolnictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska:
Stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. 2022 poz. 530).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie minimum średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) Preferowane doświadczenie i staż pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku.
2) Znajomość przepisów związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, w tym: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawa o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, ustawa o gospodarce nieruchomościami, Prawo geodezyjne i kartograficzne – w zakresie zadań prowadzonych przez gminę, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa Prawo łowieckie, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości, ustawa o podatku od towarów i usług, rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego.
3) Posiadanie wiedzy i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym ds. rolnictwa.
4) Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna znajomość programów Microsoft (Word, Excel). Biegłe posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word.
5) Umiejętność:
• stosowania i interpretacji wewnętrznych aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,
• umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
• szybkie pozyskiwanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się,
• podejmowania decyzji,
• organizacji pracy w zespole,
• organizacji pracy własnej,
6) Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to:
• wysoka kultura osobista,
• efektywna komunikacja werbalna,
• odpowiedzialność,
• postawa etyczna,
• punktualność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami, w tym:
a) wykonywanie prawa pierwokupu,
b) scalanie, zakup i zamiana nieruchomości,
c) komunalizacja mienia,
d) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego, w tym:
• sporządzanie informacji o stanie mienia gminy za dany rok budżetowy,
• prowadzenie ewidencji nieruchomości wchodzących w skład mienia komunalnego gminy i ich weryfikacja z wydziałem finansowym,
• składanie deklaracji i korekt za podatek od nieruchomości za mienie gminy
2. Prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem, użytkowaniem wieczystym nieruchomości wchodzących w skład mienia gminy.
3. Przygotowywanie dokumentacji w sprawie podziału geodezyjnego działek, w tym: współpraca z upoważnionym geodetą, wydawanie postanowień oraz decyzji podziałowych.
4. Wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości.
5. Wydawanie zaświadczeń dotyczących:
• posiadania i prowadzenia gospodarstwa rolnego, w tym dla rolników udających się na emeryturę,
• informacji o przeznaczeniu działki w celu jej podziału.
6. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem mieszkaniowego zasobu gminy, w tym: ich nadzór, rozliczanie, zawieranie umów, tworzenie regulaminów.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną i łowiecką, współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie profilaktyki chorób zwierząt.
8. Prowadzenie statystyki rolniczej, współpraca w tym zakresie z Urzędem Statystycznym: spisy rolne, sprawozdania, ankiety i informacje, obsługa wyborów do Izb Rolniczych, współpraca służbowa z KRUS, KOWR, Inspekcją Sanitarną, Inspekcją Weterynaryjną w zakresie wykonywanych obowiązków.
9. Realizacja zadań związanych ze służebnością przesyłu,
10. Kompletowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego Urzędu.
11. Wydawanie oświadczeń o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego.

5. Warunki pracy na stanowisku:
1) Praca w wymiarze: 1 etatu.
2) 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3) Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103.
4) Umowa o pracę.
5) Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
6) Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu), w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących prawach.
8) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2022r., poz.530) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 26.09.2022r., do godz. 14:00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu”
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
2) Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.
1) Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – tel. 943180959,
5) informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.eu) oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, dnia 27.09.2022r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko
1. Joanna Giłka – Zaporska
2. Kornelia Kupczyńska

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 28.09.2022r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani

Kornelia Kupczyńska

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 09.09.2022
Dokument oglądany razy: 627