KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko: ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 06.11.2012
Status: zakończony
Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 23 października 2012 roku
w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowisko urzędnicze
ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu
1. Wymiar zatrudnienia:
- etat (40 godzin tygodniowo).
2. Warunki pracy:
- umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwościa zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.
3. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe i kwalifikacje wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
- wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, postępowanie egzekucyjne w administracji).
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w administracji publicznej,
- biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów Word i Excel, OpenOffice, LibreOffice),
- znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych
- znajomość i praktyczna praca przy pomocy programów „TRAFIK P” i „TRAFIK M”
- obsługa urządzeń biurowych,
- prawo jazdy.
5. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:
a) zapewnienie obsługi organizacyjnej Komendanta Gminnej Straży oraz prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu
- prowadzenie ewidencji korespondencji
- zamawianie, rejestrowanie i obieg druków mandatów karnych oraz ich pieczętowanie
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków, zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, w celu złożenia wyjaśnień oraz zorganizowanie ich kontaktów z Komendantem Straży Gminnej bądź kierowanie ich do właściwego strażnika gminnego
- prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych
- prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Straż Gminną
- zaopatrzenie w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych
- analiza kosztów funkcjonowania Straży Gminnej oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych
- bieżąca kontrola wpływów z mandatów karnych
b) Współdziałanie z Sądem Rejonowym w Koszalinie w zakresie składania wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia i wykonywania przez skazanych prac społecznie użytecznych
c) Prowadzenie dokumentacji z wykroczeń drogowych, w tym:
- Wprowadzanie danych osobowych właścicieli pojazdów oraz sprawców wykroczeń do systemu „TRAFIC”
- Ewidencjonowanie i rozliczanie wystawionych mandatów karnych
- Księgowanie wpłat z mandatów karnych
- Składanie i odbieranie wniosków z CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców)
- Obróbka i wytwarzanie dokumentacji z wykroczeń
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności,
- zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Biesiekierzu w nieprzekraczalnym terminie do 6 listopada 2012r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani:
WOLSZCZAK Aleksandra
Uzasadnienie dokonanego wyboru: złożenie oferty zawierającej komplet wymaganych dokumentów, spełnienie wymogów merytorycznych i formalnych oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia zawodowego związanego ze stanowiskiem oraz najlepsze zaprezentowanie się podczas prowadzonych z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz
Publikacja dnia: 23.10.2012