SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 06.11.2012

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 23 października 2012 roku
w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowisko urzędnicze
ds. kancelaryjnych w Straży Gminnej w Biesiekierzu

1. Wymiar zatrudnienia:

  • etat (40 godzin tygodniowo).

2. Warunki pracy:

  • umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwościa zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe i kwalifikacje wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
  • wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, postępowanie egzekucyjne w administracji).

4. Wymagania dodatkowe:

  • preferowane doświadczenie w administracji publicznej,
  • biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów Word i Excel, OpenOffice, LibreOffice),
  • znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych
  • znajomość i praktyczna praca przy pomocy programów „TRAFIK P” i „TRAFIK M”
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • prawo jazdy.

5. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:

a) zapewnienie obsługi organizacyjnej Komendanta Gminnej Straży oraz prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:

  • przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu
  • prowadzenie ewidencji korespondencji
  • zamawianie, rejestrowanie i obieg druków mandatów karnych oraz ich pieczętowanie
  • przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków, zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, w celu złożenia wyjaśnień oraz zorganizowanie ich kontaktów z Komendantem Straży Gminnej bądź kierowanie ich do właściwego strażnika gminnego
  • prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych
  • prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Straż Gminną
  • zaopatrzenie w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne
  • prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych
  • analiza kosztów funkcjonowania Straży Gminnej oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych
  • bieżąca kontrola wpływów z mandatów karnych

b) Współdziałanie z Sądem Rejonowym w Koszalinie w zakresie składania wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia i wykonywania przez skazanych prac społecznie użytecznych

c) Prowadzenie dokumentacji z wykroczeń drogowych, w tym:

  • Wprowadzanie danych osobowych właścicieli pojazdów oraz sprawców wykroczeń do systemu „TRAFIC”
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie wystawionych mandatów karnych
  • Księgowanie wpłat z mandatów karnych
  • Składanie i odbieranie wniosków z CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców)
  • Obróbka i wytwarzanie dokumentacji z wykroczeń

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności,
  • zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Biesiekierzu w nieprzekraczalnym terminie do 6 listopada 2012r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani:

WOLSZCZAK Aleksandra

Uzasadnienie dokonanego wyboru: złożenie oferty zawierającej komplet wymaganych dokumentów, spełnienie wymogów merytorycznych i formalnych oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia zawodowego związanego ze stanowiskiem oraz najlepsze zaprezentowanie się podczas prowadzonych z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 23.10.2012
Dokument oglądany razy: 5193