KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów
Organizator: Wójt Gminy BiesiekierzData przyjmowania zgłoszeń: 25.03.2022
Status: zakończony
Biesiekierz, 07.03.2022r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.3.2022.BK
WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalisty ds. inwestycji i remontów
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103
2. Określenie stanowiska:
stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie techniczne wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
6) Staż pracy w zawodzie minimum 3 lata.
7) Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz praktyczna znajomość programów Microsoft (Word, Excel).
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.
9) Umiejętności zawodowe:
b) znajomość przepisów ustawy – Prawo budowlane,
c) znajomość ustawy Kodeks cywilny,
d) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
e) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
f) znajomość ustawy – o samorządzie gminnym,
g) znajomość instrukcji kancelaryjnej,
h) znajomość programu do kosztorysowania Rodos.
• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej na pokrewnym stanowisku.
2) Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to:
• wysoka kultura osobista,
• umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres,
• umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole,
• szybkie pozyskiwanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się,
• umiejętność podejmowania decyzji.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowanie inwestycji i remontów (ogólnie: zadań), w tym:
a) opracowywanie planów zadań gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie,
b) przygotowanie i prowadzenie postępowań związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych,
c) przygotowanie i prowadzenie postępowań (w tym opracowanie umów) związanych z wyłonieniem wykonawców (do progu z wolnej ręki),
d) w trybie z ustawy pzp, w tym opis przedmiotu zamówienia, określenie harmonogramu, weryfikacja kosztorysów itp.
2) Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji:
a) przygotowanie i prowadzenie postępowań związanych z wyłonieniem inspektorów nadzoru,
b) bieżąca obsługa korespondencji z mieszkańcami, instytucjami i innymi stronami związanymi z realizacją zadań,
c) koordynowanie i monitorowanie realizacji prowadzonych zadań w wymiarze rzeczowym i finansowym,
d) udział w czynnościach związanych z odbiorami zadań,
e) opracowanie dokumentacji na potrzeby zaksięgowania środka trwałego,
f) sporządzenie zgłoszenia o zakończeniu inwestycji i uzyskiwanie pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
g) zgłoszenie rozpoczęcia budowy lub robót budowlanych właściwemu organowi.
3) Zarządzanie obiektami:
a) Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, w tym nadzór nad książkami obiektów, harmonogramem i rodzajem przeglądów, wyłanianiem wykonawców itp.,
b) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektów w tym analiza zużycia energii elektrycznej, wody, gazu itp.;
c) rekomendowanie usprawnień związanych z funkcjonowaniem, obniżaniem koszów itp.,
d) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań;
e) zlecanie przeglądów obiektów wynikających z zawartych i zrealizowanych umów inwestycyjnych i remontowych.
4) Inne:
a) Opracowywanie lub współpraca przy opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych,
b) archiwizacja dokumentacji Referatu w zakresie prowadzonych zadań,
c) sporządzanie odpowiedzi, wyjaśnień, informacji publicznej związanej z realizacją zadań.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) Praca w wymiarze: 1 etatu.
2) 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3) Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103.
4) Umowa o pracę.
5) Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
6) Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny;
2) CV własnoręcznie podpisane z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie o zapoznaniu się z pełną treścią informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonej na BIP klauzula_informacyjna_rodo.pdf (biesiekierz.eu), w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących prawach.
8) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2019r., poz. 1282, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 25.03.2022r., do godz. 14:00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów”
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
2) Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe.
1) Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) bliższych informacji na temat naboru udziela Skarbnik Gminy – tel. 943180944,
5) informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Biesiekierz, 28.03.2022r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie wyłoniono kandydata, z powodu braku ofert pracy.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Publikacja dnia: 07.03.2022