SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 21.05.2021, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano informację o wynikach

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko główny specjalista ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych

Organizator: Nabór na stanowisko główny specjalista ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych
Data przyjmowania zgłoszeń: 31.05.2021

Status: zakończony

Biesiekierz, 21.05.2021r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.2.2021.BK

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Główny specjalista ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
76-039 Biesiekierz
Biesiekierz 103

2. Określenie stanowiska:
Główny specjalista ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. 2019, poz. 1282).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe.
6) Staż pracy: minimum 4 lata w sektorze publicznym na stanowisku związanym z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym i sprawami wojskowymi.
7) Biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) Znajomość przepisów i ustaw niezbędnych do pracy na stanowisku głównego specjalisty ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych.
2) Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, umiejętność organizacji i planowania pracy, umiejętność samodzielnego działania, w tym pod presją czasu, umiejętność współpracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
3) Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
4) Komunikatywność werbalna i pisemna.
5) Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność, asertywność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Współdziałanie z organami wojskowymi w ramach powszechnego obowiązku obrony.
2) Ogłaszanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych.
3) Udział w przygotowaniu poboru i uczestnictwo w pracach Komisji Poborowej.
4) Uznawanie poborowych za jedynych żywicieli rodzin, przyznawanie zasiłków członkom rodziny żołnierza.
5) Wydawanie zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony.
6) Wydawanie decyzji o przeznaczeniu nieruchomości lub rzeczy ruchomej na cele świadczeń rzeczowych na rzecz obronności.
7) Organizacja i przeprowadzanie akcji kurierskich.
8) Opracowanie I aktualizowanie Gminnego Planu Reagowania oraz planu obrony cywilnej gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.
9) Przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności oraz systemu wykrywania skażeń.
10) Tworzenie i szkolenie formacji obrony cywilnej.
11) Planowanie i realizacja zaopatrzenia organów i formacji oc w sprzęt, środki, umundurowanie oraz prowadzenie magazynu sprzętu oc.
12) Pełnienie dyżurów ćwiczebnych.
13) Opracowanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią.
14) Wykonywanie innych zadań dotyczących ochrony przeciwpożarowej, ochrony przeciwpowodziowej, w tym utrzymanie gminnego magazynu przeciwpowodziowego zgodnie z zaleceniami Wójta, działanie w celu zapobiegania skutkom klęski żywiołowej i ich usuwania przy pomocy prowadzonego przez Wójta Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
15) Realizowanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, w tym m.in opracowanie gminnego planu reagowania kryzysowego, wykonywanie czynności związanych z powołaniem i organizacją pracy Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
16) Sporządzanie branżowych lub tematycznych sprawozdań statystycznych i analiz dla GUS, urzędów oraz innych instytucji.
17) Działanie w celu zapobiegania skutkom klęski żywiołowej ich usuwania przy pomocy prowadzonego przez wójta Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
18) Wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu.

5. Warunki pracy na stanowisku:
1) Praca w wymiarze: 0,5 etatu.
2) 20 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3) Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103.
4) Umowa o pracę.
5) Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
6) Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny.
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany.
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie.
6) Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
7) Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej RODO, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
8) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2019r., poz. 1260, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9) Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

8. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 31.05.2021r., do godz. 14:00.
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko głównego specjalisty ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych”:
a) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
b) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
3) Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.
1) Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – tel. 094 3180959,
5) informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: wojt@biesiekierz.eu, nr telefonu: +48 94 31 80 955, dalej Jako „Administrator”; Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa przeprowadzenia procedury rekrutacji na podstawie Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, a w przypadku zgody wyrażonej przez kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Przetwarzanie danych osobowych na podstawie w/w ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji odbywa się do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem praw, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym.
Wyrażone zgody mogą zostać cofnięte w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, dnia 01.06.2021r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko
1. Jan Pasek

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 21.05.2021
Dokument oglądany razy: 485