SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko specjalista ds. inwestycji i remontów

Organizator: Nabór na stanowisko specjalista ds. inwestycji i remontów
Data przyjmowania zgłoszeń: 18.09.2020

Status: zakończony

Biesiekierz, 4 września 2020r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2110.2.2020.BK

WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
specjalista ds. inwestycji i remontów

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Biesiekierzu
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

2. Określenie stanowiska:
Specjalista ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (tj. Dz.U. 2019, poz. 1282).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe profilowe – techniczne w jednej ze specjalności budowlanych (staż pracy ogólny minimum 5 lat).
6) Biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
7) Prawo jazdy.
8) Doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku w administracji publicznej.
9) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.

• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość przepisów ustawy – Prawo budowlane,
2) znajomość ustawy – Kodeks cywilny,
3) znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych,
4) znajomość ustawy – o samorządzie gminnym,
5) znajomość instrukcji kancelaryjnej,
6) zdolności organizacyjne, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
7) wysoka kultura osobista;
8) umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres;
9) umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywanie pracy w zespole;
10) szybkie przyswajanie wiedzy i potrzeba doskonalenia się;
11) umiejętność podejmowania decyzji.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań pracownika na zajmowanym stanowisku w szczególności należy:
• Współudział w przygotowywaniu materiałów niezbędnych do opracowania projektu budżetu Gminy na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
• Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie planem budżetowym Gminy, a w tym:
1) realizacja zadań inwestycyjnych i remontów zgodnie z zawartymi przez Gminę umowami wytycznymi z tym zakresie;
2) opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji;
3) udział w przygotowywaniu umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych;
4) bieżąca obsługa korespondencji z mieszkańcami, gestorami sieci, instytucjami i innymi stronami zainteresowanymi, związana z realizacją zadań inwestycyjnych;
5) koordynacja prac związanych z realizacją inwestycji;
6) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;
7) udział w czynnościach związanych z odbiorami zadań inwestycyjnych;
8) monitorowanie realizacji prowadzonych inwestycji i remontów w wymiarze rzeczowym i finansowym w odniesieniu do rocznych planów inwestycyjnych;
9) opracowywanie planów przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym i nadzór nad ich realizacją;
10) prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej dot. administrowanych obiektów budowlanych;
11) prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi dot. stanu technicznego budynków oraz przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w Książkach obiektów budowlanych;
12) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury w tym analiza zużycia energii elektrycznej, wody, gazu itp.;
13) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i udział w ich przebiegu;
14) archiwizacja dokumentacji Referatu w zakresie prowadzonych zadań;
15) przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie spraw wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych;
16) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań;
17) opracowywanie lub współuczestniczenie w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.

5. Warunki pracy na stanowisku:
• Praca w wymiarze: 1 etatu.
• 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
• Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103. Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
• Umowa o pracę.
• Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
9) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2019r., poz.1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

8. Termin i miejsce składania dokumentów.
• Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 18.09.2020r., do godz. 1400
• Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów:
1) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
2) korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
• Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe.
• Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
• wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
• w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
• informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gmina Biesiekierz z siedzibą pod nr 103, reprezentowany przez Wójta Gminy Biesiekierz; w sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Biesiekierz pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020r., poz. 1320) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2020r., poz. 426) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz


Biesiekierz, 21.09.2020r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie wyłoniono kandydata, który spełniał niezbędne wymogi.

Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 04.09.2020
Dokument oglądany razy: 809