KONKURSY - OFERTY PRACY
Nabór na stanowisko inspektor ds. gospodarki odpadami
Organizator: Nabór na stanowisko inspektor ds. gospodarki odpadamiData przyjmowania zgłoszeń: 10.01.2020
Status: zakończony
Biesiekierz, 18.12.2019r.
Nasz znak: UG.Or.KADR.2111.12.2019.BK
WÓJT GMINY BIESIEKIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor ds. gospodarki odpadami
1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy w Biesiekierzu
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz
2. Określenie stanowiska
Inspektor ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu
3. Wymagania związane ze stanowiskiem
• Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282).
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie:
- średnie (staż pracy ogólny minimum 5 lat) lub
- wyższe (staż pracy ogólny minimum 3 lata)
6) Doświadczenie zawodowe (minimum 1 rok) w zakresie prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem odpadami lub na podobnym stanowisku.
7) Biegła znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft (Word, Excel), w tym umiejętność sprawnego redagowania i formatowania tekstów oraz sprawne posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym, tworzenie raportów, zestawień, analiz danych.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.
• Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) Znajomość przepisów ustaw:
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
2) Znajomość ustawy Kodeks cywilny.
3) Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Znajomość ustawy – o samorządzie gminnym.
5) Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
6) Komunikatywność werbalna i pisemna.
7) Prawo jazdy kat. B
8) Pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy to: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność, asertywność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) Współudział w przygotowywaniu materiałów niezbędnych do opracowania projektu budżetu Gminy.
2) Opracowanie i wdrażanie systemu gospodarki odpadami w Gminie Biesiekierz wymaganego w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy Biesiekierz w zakresie gospodarki odpadami.
4) Wyliczanie opłaty, którą mieszkańcy będą zobowiązani wnosić za wykonywane przez Gminę czynności odbioru i zagospodarowania odpadów.
5) Wydawanie decyzji osobom zobowiązanym do wnoszenia opłat, prowadzenie rejestru tych osób.
6) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych.
7) Stała aktualizacja bazy danych gminnego rejestru właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
8) Przygotowywanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
9) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami.
10) Wydawanie postanowień związanych z prowadzeniem działalności w zakresie składowania odpadów niebezpiecznych oraz zatwierdzanie „Programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi.
11) Opiniowanie Wojewódzkich, Powiatowych i Gminnych planów gospodarki odpadami.
12) Wykonywanie innych, doraźnych czynności na rzecz Urzędu Gminy w Biesiekierzu, zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
5. Warunki pracy na stanowisku
- Praca w wymiarze: 1 etatu.
- 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
- Miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Biesiekierz 103.
- Umowa o pracę.
- Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin oraz praca w terenie, wymaga współdziałania z innymi jednostkami, częste kontakty z interesantami.
- Pomieszczenie pracy oraz pomieszczenie socjalne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
7. Wymagane dokumenty
1) List motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz oświadczeniem dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781).
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie;
6) Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) Niezbędne oświadczenia kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem:
a) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej RODO, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
8) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U . z 2018r., poz. 1260, ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Termin i miejsce składania dokumentów
1) Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 10.01.2020r., do godz. 14:00
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. gospodarki odpadami”
- bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Biesiekierz 103 lub
- korespondencyjnie na adres Urząd Gminy w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 103
3) Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe
1) Oferty nie spełniające wymagań niezbędnych oraz niekompletne w zakresie wymaganych dokumentów nie będą brały udziału w postępowaniu związanym z naborem,
2) wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną,
3) w CV należy podać numer telefonu lub adres e-mail w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, oraz adres na jaki należy dokonać zwrotu złożonych dokumentów,
4) bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – tel. 094 3180959,
5) informacja o kandydatach, przebiegu postępowania i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.biesiekierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gmina Biesiekierz z siedzibą pod nr 103, reprezentowany przez Wójta Gminy Biesiekierz; w sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Biesiekierz pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Biesiekierz, 13.01.2020r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie wyłoniono kandydata, który spełniał niezbędne wymogi do zatrudnienia na stanowisko inspektora ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu.
Wójt Gminy Biesiekierz
/-/ Andrzej Leśniewicz
Publikacja dnia: 18.12.2019