SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko: Komendanta Straży Gminnej

Organizator: Wójt Gminy Biesiekierz
Data przyjmowania zgłoszeń: 14.02.2011

Status: zakończony

Ogłoszenie Wójta Gminy Biesiekierz
z dnia 01 lutego 2011 roku
w sprawie naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej
 

1. Miejsce wykonywania pracy: teren Gminy Biesiekierz
2. Wymiar zatrudnienia: półetat
3. Warunki pracy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie
  • Korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe
  • Nienaganna opinia
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej
  • Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
  • Znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z przepisami pokrewnymi, ustawy o samorządzie gminnym, znajomość prawa karnego i cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informacjach niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Praca na stanowiskach kierowniczych minimum 5 lat
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość obsługi komputera
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku potwierdzone referencjami.

Wymagania dodatkowe:

  • Opracowanie i przedstawienie koncepcji pracy i rozwoju Straży Gminnej
  • Znajomość języków obcych
  • Posiadanie świadectw ukończenia kursów i szkoleń związanych z wykonywaniem pracy strażnika
  • Cechy osobowe : umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, odporność na stres, zdyscyplinowanie, umiejętność komunikowania się, dyspozycyjność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej
  2. Realizacja zadań i nadzór wynikający z ustawy o strażach gminnych
  3. Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu wykroczeń i ich wykrywanie
  4. Ochrona porządku w miejscach publicznych
  5. Współdziałanie z policją, właściwymi organami, służbami i instytucjami w zakresie informowania o przestępstwach, wykroczeniach, stwierdzonych awariach, osobach potrzebujących natychmiastowej pomocy, innych nieprawidłowościach lub zagrożeniach
  6. Kontrola utrzymania ładu i porządku na terenie Gminy
  7. Nakładanie grzywien w postępowaniu mandatowym
  8. Dokonywanie czynności sprawdzających, sporządzanie notatek służbowych, niezbędnych wniosków o ukaranie do Sądu Rejonowego, oskarżanie przed Sądem w zakresie dotyczącym ustawowych uprawnień

Wymagane dokumenty:

  • Listy motywacyjny
  • Życiorys (cv) z klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • Kopia dowodu osobistego
  • Kopia prawa jazdy
  • Kopie świadectw pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
  • Zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy (lekarz rodzinny)
  • Oświadczenie o niekaralności
  • Oświadczenie o uregulowanym stosunku wojskowym wraz z kserokopią wpisu do książeczki wojskowej
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Pisemna koncepcja pracy i rozwoju Straży Gminnej

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy (do godz. 15:00) lub przesłać pocztą w terminie do 14 lutego 2011r. z dopiskiem „Nabór na stanowisko Komendanta Straży Gminnej”.
Dokumenty, które złożone zostaną lub wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz


Lista kandydatów
Komisja Konkursowa informuje, że w ustalonym terminie, tj. do 14 lutego 2011 r. (do godz. 15.00) w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu złożone zostały wg kolejności następujące oferty:

1. mgr inż. Krzysztof Płachta, Koszalin
2. mgr inż. Ryszard Pędziński, Nowe Bielice
3. mgr inż. Andrzej Michalski, Manowo
4. mgr inż. Waldemar Romanowicz, Koszalin


Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów
W wyniku ogłoszenia o naborze na wyżej wymienione stanowisko pracy aplikacje w wymaganym terminie przesłało 3 kandydatów spełniających wymogi formalne.
Oferty rozpatrzyła Komisja Konkursowa powołana zarządzeniem Nr 2/11 Wójta Gminy w Biesiekierz z dnia 10 lutego 2011 r. w składzie:

1. Węgrzynek Maria - przewodnicząca
2. Bawiec- Kusz Barbara - członek
3. Maniak Waldemar - członek

Po dokonaniu selekcji aplikacji Komisja wybrała następujących kandydatów, uszeregowanych według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze:

1. mgr inż. Krzysztof Płachta , Koszalin
2. mgr inż. Andrzej Michalski, Manowo
3. mgr inż. Waldemar Romanowicz, Koszalin


Informacja o wynikach naboru
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany Pan

mgr inż. Krzysztof Płachta
zamieszkały w Koszalinie

Uzasadnienie dokonanego wyboru: spełnienie wymogów oferty o naborze na stanowisko, posiadanie wymaganych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego związanego z organizowaniem i funkcjonowaniem straży gminnej.

Wójt Gminy Biesiekierz
Marian Hermanowicz

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 31.01.2011
Dokument oglądany razy: 3580